Får myndigheter säga att man är "skruvad" i offentliga handlingar?

Mer
4 år 8 månader sedan #1178834 av Geta
Känner inte igen mig. Jag tycker att den personal som jag träffat inom psykiatrin har varit professionell med något enstaka undantag.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178841 av Nissegossen
Var hos en ST-läkare igår hon var ung, jag förvirrade nog henne

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178847 av Recard2016
Jag har hört att Ängelholm e ultimata skitkommunen o växa upp i, höger, rasistiskt, trångsynt, snobbigt o.s.v Hört de från 2 människor som växte upp där o hatade de. Och Richard bekräftar det.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178853 av Richard
Det är underbart här!

Jag växte upp i en liten by (Magnarp/Vejbystrand) en mil från Ängelholm fram till 1996. Då flyttade jag med min pappa in till en lägenhet i Ängelholm i centrum. Då började jag må dåligt o 1999 flyttade min pappa till Helsingborg. Jag accepterade att han inte vill betala för vår 4:a, eftersom jag hade fått fast jobb.

O var hamnar jag då? Jo på Dalhem i Helsingborg... Det är det värsta ghettot i Helsingborg, o mitt jobb låg utanför Båstad, det är typ 10 mil fram o tillbaka som jag fick köra varje dag. Hur fan tänkte jag där? Jag tror inte jag tänkte alls, det var pappa som fixade lägenheten där... Man är tvungen att ha expanderbatong eller pepparspray för att gå den långa biten till tvättstugan! Fy fan vilket område! 1,5 år bodde jag där, tills pappa fixade denna lägenhet jag har nu, i centrala Ängelholm.

Här är jättebra, jag är inte alls beväpnad här, även om det varit några mobil-/jack-rån här.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178854 av Geta
Richard,

Är det inte så att du gärna framställer dig själv som att du är skruvad. Det ena värre än det andra.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178855 av Recard2016
Jo visserligen allt ja beskrev låter som Richard så..