Är det lagligt att vårdcentral tar betalt?

Mer
4 år 7 månader sedan #1186022 av Amandara
Jag har blått kort. Tandhygienisten så att mina tänder skulle kunnat vara en katastrof med de mediciner jag äter och ätit. Jag har tur. Visst jag borstar tänderna morgon och kväll och numer kör jag med eltandborste och tändstickor. Men jag har inte varit hos tandläkaren många gånger sen jag var 20 tfa alltid skral ekonomi.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186035 av Loni
Okej synd. IngeF!

Jo mina tandkrämer är svindyra. Ska köpa idag ett annat som är dyrt. Vanliga tandkräm som dom flesta använder är skit likaså munskölj. Jättenoga med tändena. Har inte varit hos tandläkaren på 20 år. Jag har borstat sönder flera tusentals eltandborstar nämen typ.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186089 av IngeF
Det viktigste med tannkrem er ikke om den er dyr eller billig, men at den inneholder fluor. Har en kompis som ble fanatisk etter at han fikk hull i tennene for første gang, og pådro pusseskader på emaljen.
Mer
4 år 7 månader sedan #1186110 av Nissegossen
pusseskader roligt på Svenska :flag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1186230 av Loni
Jo mina tandkrämer innehåller mer än flour dessutom dom vanliga tandkrämer gör tex tänderna gula och massa annat skit. Mina tänder är viktiga så jag investerar i bra redskap och produkter. Det värsta jag vet är dålig andedräkt och ofräscha tänder. Och rött tandkött.