Ifall jag fick bestämma...

Mer
4 år 1 månad sedan #1237898 av Nissegossen

Rhododendron skrev: Men om jag är en konstant självmordsrisk, då borde jag väl få vara kvar där?


Vad du vill göra bestämmer inte jag, du får bestämma själv, men eftersom du vill vara inlagd på ett ställe där vården är, får det ju vara i samråd med vården, du som jag bestämmer själv, men eftersom du vill vara där vården till syvende sist bestämmer får du rådgöra med dem, det bestämmer i alla fall inte jag. Du får komma överens med dem. Jag har inte ett dugg med det att göra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237902 av Rhododendron
Jag bara undrade vad ni trodde.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237904 av Nissegossen
Jag säger du, för mig en självklarhet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1237908 av Rhododendron
Va?
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237909 av Nissegossen
Fundera ett varv till, på vad jag skrev, jag och mina eventuella löss eller vad då, jag själv är inget kollektiv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237944 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ifall jag fick bestämma...
Om jag fick bestämma skulle djurskyddslagarna bli mycket stränga över hela världen, sen skulle jag få en extremt stor summa pengar någon stans ifrån så jag kunde bo vart jag ville i världen, och inte i denna arktiska håla.