Ifall jag fick bestämma...

Mer
4 år 1 månad sedan #1237909 av Nissegossen
Fundera ett varv till, på vad jag skrev, jag och mina eventuella löss eller vad då, jag själv är inget kollektiv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1237944 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ifall jag fick bestämma...
Om jag fick bestämma skulle djurskyddslagarna bli mycket stränga över hela världen, sen skulle jag få en extremt stor summa pengar någon stans ifrån så jag kunde bo vart jag ville i världen, och inte i denna arktiska håla.
Mer
4 år 1 månad sedan #1237949 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Ifall jag fick bestämma...
Fick jag bestämma så skulle jag bli lika frisk som jag en gång var; både fysiskt och psykiskt. Jag skulle ha fått och ha helt andra förutsättningar för ett bra liv.

I brist på detta skulle jag också vilja vara ekonomiskt oberoende och ha en rejäl summa på banken.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240104 av Richard
Svar från Richard i ämnet Ifall jag fick bestämma...
Nä, det är ju svintrist att ligga inne på psykavdelning... Det roligaste är att småskratta åt de andra patienternas tokerier... Fast en gång hade vi rätt kul, flera i min ålder som var där o vi hittade på egna tokigheter. Men sist var ju mobilen allt man hade o sladden får man inte ha själv, så man får låsa in den när den ska laddas. Blir jag inlagd i framtiden, så tar jag med en telefon till, eller surfplattan också.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240131 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Ifall jag fick bestämma...
I blant synes jeg det ville vært best om jeg fikk bo på mentalsykehusene som i de gode, gamle dager.
Mer
4 år 1 månad sedan #1240134 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ifall jag fick bestämma...
Det är flera medlemmar här på Viska som önskat det samma.