Remiss från polisen till psykiatrin? Någon hört talas om det?

Mer
3 år 4 månader sedan #1303930 av maange
Anmälde ett mordhot mot min person hos polisen. Kvinnan som uttalade hotet försökte även verkställa det och letade efter mig för att med sin bil som vapen genomföra det hon föresatt sig. Detta är intygat av vittne! Min anmälan är nu inte ens journalförd antar jag eftersom den som uttalat hotet är en "av samhället godkänd medborgare". Hon arbetar som 1.e socialsekreterare i Storumans kommun. (Det där med 1:e är visst väldigt viktigt vad jag förstår). Det finns en hel del bevis mot henne som tjänsteman då det är känt, och även bevisat. att hon delar ut hemligstämplade dokument åt sina familjemedlemmar för att de ska veta vilka vidriga människor det finns i kommunen. Vidrig är ett av
Namnet borttaget på grund utav att min flickvän väljer att skydda sin mamma i stället för mig. favorituttryck. Detta spelar ingen som helst roll. Polisen har i stället skrivit en remiss till psykiatrin (aldrig hört talas om något sådant) eftersom jag till deras förtvivlan vägrar att utföra en kriminell handling så att de i egenskap av laguppehållande myndighet själva kan oskadliggöra mig då jag enligt dem är en obekväm djävel eftersom jag inte håller tyst om hur fruktansvärt illa det ser ut inom myndighetsutövandet i Sverige. Ja, även inom psykiatrin, vilket ni är väl medvetna om vilket är anledningen att jag skriver här.

Be för mig... Inväntar polisen som jag förmodar kommer att dyka upp eftersom jag meddelat att jag fortsättningsvis kommer att sköta mina kontakter med vården via korrespondens hädanefter på grund av orsaker jag kanske kommer att dela med mig av här om jag inte då befinner mig tungt medicinerad och dräglande på en vårdavdelning som den psykpatient jag snällt förväntas uppföra mig som.

Skriver även här det jak kommer att bemöta polisen med då de dyker upp: Jag kommer inte idag att skada mig själv eller ingen annan. Jag är inte psykotisk eller en fara för min egen eller andras hälsa. Detta visar jag genom att klart och redigt meddela er det jag nu gjort. Detta är dessutom inspelat så att objektiv part kan ta ställning till om jag i ord eller handling visar tecken på psykisk störning på något sätt. I det fall ni tillgriper våld kommer jag att visa aggressivitet vilket jag hoppas ni förstår är ett fullt begripligt svar på omotiverat våld. Jag rekommenderar att ni innan ni vidtar någon åtgärd inhämtar den hjälp ni finner i den handbok för handräckning som polisskolan använder sig av. Som en extra krydda kommer jag att tillägga att denna bok är skriven av mig.
Mer
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304037 av Nissegossen
Dig har jag inte sett här förut, men välkommen till viska.se

Jag skall tänka på det vad du skrev här, dock när polisen kommer öppna dörren de har fått order på att hämta dig, om de så skall slå in dörren, är det nödvändigt gör de det. Punkt. Det innebär förstörd dörr, den får du betala sedan högljudd och ligger inte bra till hos grannar kan medföra vräkning och kallt ute? Det bör du tänka på innan du gör dig omöjlig. Du kan hamna ute i vinter fortare än kvickt med polisen socialen samt vården.

De ger sig inte, nej du får använda de regler som finns och sakligt gå till väga för att torgföra vad du vill ha sagt. Ett råd, en som kan föra din talan, ja, bara din talan inget annat. De kan hjälpa dig, det är ingen rättighet, de kan säga nej. Sök din kommun ring det nummer som du finner här; personligtombud.se/ att det skett oegentligheter verkar för mig, som din flickväns mamma som råkar vara förste sekreterare på socialbyrån i din kommun. Henne skyddar samhället men det verkar vara en tvist personlig mellan dig henne och din flickvän. Jag blandar inte in mig mer än detta

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304072 av zoegas
Det du skriver är helt osammanhängande och fullt med rädsla och aggressivitet. Det är för mig alldeles uppenbart att det inte står rätt till i ditt hjärnkontor. Gör för fan inget mot polisen, de skjuter folk med Downs till och med.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 4 månader sedan #1304074 av Amandara
Jag är så jäääla glad att jag har sån respekt för polisen. Oavsett hur sjuk och hur skräckslagen jag än är. Annars kunde man vart skjuten. Och död i värsta fall.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304076 av Geta
Jag samarbetade med polisen, när de hämtade mig 1984.