Remiss från polisen till psykiatrin? Någon hört talas om det?

Mer
3 år 4 månader sedan #1303930 av maange
Anmälde ett mordhot mot min person hos polisen. Kvinnan som uttalade hotet försökte även verkställa det och letade efter mig för att med sin bil som vapen genomföra det hon föresatt sig. Detta är intygat av vittne! Min anmälan är nu inte ens journalförd antar jag eftersom den som uttalat hotet är en "av samhället godkänd medborgare". Hon arbetar som 1.e socialsekreterare i Storumans kommun. (Det där med 1:e är visst väldigt viktigt vad jag förstår). Det finns en hel del bevis mot henne som tjänsteman då det är känt, och även bevisat. att hon delar ut hemligstämplade dokument åt sina familjemedlemmar för att de ska veta vilka vidriga människor det finns i kommunen. Vidrig är ett av
Namnet borttaget på grund utav att min flickvän väljer att skydda sin mamma i stället för mig. favorituttryck. Detta spelar ingen som helst roll. Polisen har i stället skrivit en remiss till psykiatrin (aldrig hört talas om något sådant) eftersom jag till deras förtvivlan vägrar att utföra en kriminell handling så att de i egenskap av laguppehållande myndighet själva kan oskadliggöra mig då jag enligt dem är en obekväm djävel eftersom jag inte håller tyst om hur fruktansvärt illa det ser ut inom myndighetsutövandet i Sverige. Ja, även inom psykiatrin, vilket ni är väl medvetna om vilket är anledningen att jag skriver här.

Be för mig... Inväntar polisen som jag förmodar kommer att dyka upp eftersom jag meddelat att jag fortsättningsvis kommer att sköta mina kontakter med vården via korrespondens hädanefter på grund av orsaker jag kanske kommer att dela med mig av här om jag inte då befinner mig tungt medicinerad och dräglande på en vårdavdelning som den psykpatient jag snällt förväntas uppföra mig som.