Remiss från polisen till psykiatrin? Någon hört talas om det?

Mer
3 år 4 månader sedan #1304077 av Slyngelsnubben
Men vadå sjkuten och död man hamnar väll i rätt händer om det behövs
Mer
3 år 4 månader sedan #1304078 av Klanggedin
Jag åkte in med polisen första gången jag vart inlagd... No problem men jag frågade ordagrant "Förstår ni mig?" och dom svarade nej.. Inget jag funderat på fram tills idag men ett av symptomen på SZ är att man inte känner igen sig själv... Sen kanske jag svamlade.. vad vet jag !
Mer
3 år 4 månader sedan #1304079 av Admin1
Det bästa är nog att följa med polisen. Med psykiatrin kan du ju diskutera ditt mordhot och vilka åtgärder, som kan vidtagas. Om det är sant kan de säkert hjälpa dig med polisanmälan. Se det som en möjlighet!
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1304085 av Richard

zoegas skrev: Det du skriver är helt osammanhängande och fullt med rädsla och aggressivitet. Det är för mig alldeles uppenbart att det inte står rätt till i ditt hjärnkontor. Gör för fan inget mot polisen, de skjuter folk med Downs till och med.

När polisen var här så såg de min pistolatrapp o sa typ;
-Akta dig för att gå ut med den, om vi ser någon vifta med en sån så skjuter vi skarpt! Sen lånade min kompis den o rånade apoteket på Treo Comp...

Samma med mina luftpistoler de ser ut som en k-pist o en revolver. De ska man inte vifta med...

Man ska ha respekt för och försöka hålla sig vän med polisen.
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304098 av Cosmos
Jag har också följt med polisen utan knot när de har plockat mig. Fast en gång slängde de ner mig i backen, drog armarna bakåt och satte handfängsel på mig. Ont gjorde det också.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304101 av Nissegossen
Har alltid gjort vad de krävt utan tillstymmelse till bråk de har alltid behandlat mig väl och enligt alla regler. De gör sitt jobb, de gör vad de får order om bråkar du är det ett problem på jobbet sätter du dig till motvärn tar de ned dig med våld resten är att du får smärta. Trevligast för alla om du följer med utan motstånd alls, annars får du ont en förstörd dörr får du betala en helt ny för. Troligen säkerhetsdörr de uppgraderar dörrarna här. Jag är den ende i uppgången med gammal dörr. När jag flyttar kommer säkerligen nästa hyresgäst få ny dörr. Kort sagt inget motstånd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum