Utomjordingarna är redan här

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 2 månader sedan #463620 av Fantasio
Människan är ett enda stort experiment från utomjordingarnas sida. Primitiva jordbor korsbefruktades med aliens och fram kom den vita rasen. Det innebär att alla mörkhyade från Afrika är de egentliga jordborna.

Baser finns runtom i världen, där Gud vet vad som försigår. Klart är dock att människan är krigisk, hatisk och opålitlig. Rymdmänniskorna ser med fasa på hur vi behandlar varandra.

Är det i år jorden kommer att utplånas på mänskligt liv? Har vi fått våra chanser, men tabbat oss? Jag tror så är fallet. Sedan sveper "De" över vår planet och plundrar den på främst guld. Vi är lika lågtstående för utomjordingarna som en spyfluga är för oss. Jag anser att "slaget" redan är förlorat.
Mer
12 år 2 månader sedan #463662 av Inwatto
Jag vill stötta dig, Fantasio i dina funderingar, inte förstöra dina funderingar om utomjordingar. Tyvärr har jag inte alls fakta i målet. Har bara enstaka andliga möten med utomjordingar och det ger inte så mycket att gå på. Enligt mina erfarenheter är rymdisarna arroganta, intelligenta och lite högdragna. Vad jag förstår så befinner de sig alldeles för långt från jorden för att utgöra något hot, precis som vi får hålla oss till vår blå planet och inte störa dem.

Fantasio skrev: ... Klart är dock att människan är krigisk, hatisk och opålitlig. ...

Ja, det är våra dåliga egenskaper! Sedan är vi respektfulla, goda, kärleksfulla och ärliga också. Sammanlagt sju egenskaper där respekt kan stelna till likgiltighet och vara en dålig egenskap ibland. Som ett mynt: tre goda egenskaper på en sida, tre onda på den andra sidan och en övergående egenskap på kanten. Så ser min modell ut. Den är baserad på mina studier av hurdan Gud är och vi är avbilder av det, enligt min tro.

Du kan sägas ingå i UFO-kulturen och då är dina föreställningar om att den mänskliga rasen härstammar från utomjordingar inte vanföreställningar utan en del av den kulturen. För mig, som inte ingår i UFO-kulturen, är det nog med att tro att det kanske finns utomjordingar. Allt utöver det är intressant överkurs.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
12 år 2 månader sedan #463675 av zoegas
Så.. Utomjordingarna ser hur hemska vi är mot varandra. Svaret? Utomjordingarna kommer döda oss allihop. Logik? Nej, inte alls. Speciellt eftersom dessa mordiska utomjordingar skapa oss från början. Och dessa mörka människor i Afrika kör med saker som är så jävliga att jag vill inte ens länka till övergreppen.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 2 månader sedan #463760 av Admin1
Utomjordingar kommer aldrig att kunna besöka oss för de bor för långt bort från vår planet - många ljusår. Det blir t.o.m svårt för oss att hitta livstecken och radioteleskopen har ju hittills kammat noll och inte hittat bevis på intelligent liv.
Mer
12 år 2 månader sedan #464070 av Utomjordingen
Här få jag hålla med Fantasio att utomjordingar är här och har varit det från första början.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 2 månader sedan #464071 av Fantasio
Hört talas om "warp drive" eller maskhål? Vi vet så oändligt lite om vårt universum. Detta sagt med udden mot tvivlare.