Någon som känner samma sak?

  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32533 av
Svar från i ämnet Någon som känner samma sak?
Jag har alltid känt vibrationer.
De är för det mesta åt rätt håll.

Det är ju bra att du är medicinfri nu och känner dem.
Men får du för dig saker som är orimliga måste du ju prata med någon pålitlig.
Mer
18 år 2 månader sedan #32575 av Interlude
men det är inte orimligt?
jag känner verkligen värmen och kylan...inte bara i kroppen...utan utanpå också..
Mer
18 år 2 månader sedan #32581 av Interlude
är det verkligen ingen här som känner igen dom här känslorna...isåfall är det ett till tecken på att jag är på ett vis utvald.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32584 av
Svar från i ämnet Någon som känner samma sak?
Ja, men du vet, om du inbillar dig att någon är så kall att han är djävulen själv, då....

Annars så är det väl personens karma du känner, inget konstigt med det ju.
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #32589 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Någon som känner samma sak?
jag kan nog också känna av folk sinnestämningar. Har kännt värme och kyla ibland, men vet inte vad det är riktigt. Du är inte utvald, och jag tycker inte det är särkilt speciellt det du beskriver.
Jag håller själv på med en process då jag accepterar måde "mörka" och "ljusa" sidor inom mig och det jag kan säga är att detta finns i alla människor. Det finns inte onda och goda människor. bara människor, människor som mår bättre och människor som mår sämre. Människor som är mer eller mindre medvetna osv.
Du kanske är väldigt känslig?
Ta hand om dig nu! Mvh Linnea
Mer
18 år 2 månader sedan #32621 av Isa-Alise
Sköt om dig, Interlude... det låter som om du är i ett känsligt läge just nu... var rädd om dig.... gör sånt som du mår bra av...

Det kan bli jobbigt med att uppleva vibbar så starkt... utsätt dig inte för mer intryck än du klarar av...

Människor har både goda och dåliga sidor... de finns inom oss alla... det är en del av att vara människa...

Känslan av att vara utvald kan vara ett tidigt varningstecken... var uppmärksam på om du får andra symtom... och sök hjälp i tid om du börjar må sämre...