Någon som känner samma sak?

Mer
18 år 2 månader sedan #32510 av Fredrik
Jag håller helt med Isa-Alise. Jag har tänkt på det lite ibland vad känslig man är för stämningar när man är psykosnära eller har en psykos. Humöret svänger ofta efter hur andra beter sig. I ditt fall Interlude kanske det är så att när det kommer någon som verkar ouppmärksam av sig så känner du av det och käner då en känsla av kyla i kroppen Men när det kommer någon annan som är mer nuvarande i nuet och har ett bättre sinneslag så känner du värme istället.
Mer
18 år 2 månader sedan #32517 av Interlude
men...men...jag är väl inte nära en psykos. det kanske är ett tecken på att jag ska försöka bekämpa dom onda. sortera ut dom från dom goda. för att jag själv är god nu, att djävulen äntligen släppt mig. förrut var han alltid bakom mig och puttade, framför mig och drog. nu finns han inte längre.
jag är inte så deppig, jag går inte på någon antipsykotiska men känner mig bra iaf, förrutom lite skuggor i ögonvrån.
Mer
18 år 2 månader sedan #32519 av Interlude
men...men...jag är väl inte nära en psykos. det kanske är ett tecken på att jag ska försöka bekämpa dom onda. sortera ut dom från dom goda. för att jag själv är god nu, att djävulen äntligen släppt mig. förrut var han alltid bakom mig och puttade, framför mig och drog. nu finns han inte längre.
jag är inte så deppig, jag går inte på någon antipsykotiska men känner mig bra iaf, förrutom lite skuggor i ögonvrån.
Mer
18 år 2 månader sedan #32520 av Fredrik
Jag tror nog att vi alla är goda på något sätt. Vi gör så gott vi kan, du med Interlude, det är jag säker på.

kram Fredrik
Mer
18 år 2 månader sedan #32521 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Någon som känner samma sak?
Interlude,
Jag är inte helt säker på att du mår helt bra. Ta det lugnt och ta din medicin igen.

Sköt om dig.

*kramar*

/Sofie
Mer
18 år 2 månader sedan #32530 av Interlude
men jag vill inte ta min medecin, jag är inte sjuk längre...
jag har blivit frisk och god nu. förrutom ångesten ibland!