vad?

Mer
18 år 2 månader sedan #33190 av Geta
Svar från Geta i ämnet vad?
Vad ska man ta när man en längre tid tagit
Stilnoct?
Min dos är 5 mg som jag sover bra på men
känner mig aldrig riktigt klar i huvudet.
Kan det vara Stilnocten?
Mer
18 år 2 månader sedan #33191 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet vad?
Stilnoct är rena knarket. När jag överdoserade stilnoct för två år sedan så gick jag ut naken och hämtade tidningen, och grannarna såg gladligen på. :rolleyes:
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33194 av
Svar från i ämnet vad?
Geta,

Det vet man ju inte, men jag tror inte det.
Jag är ju inte du, men jag brukar inte känna av det på morgonen.
Du äter ju risperdal också och hur är din livsfring med mat-motion-sömn?

Jeff:
Ja, men så är det ju, vad var det för konstigt med det?
Alla sömntbletter är knark, på stilnoct flaschar man ur om man inte somnar, speciellt om man höjer dosen men ofta ganska ofarligt och komiskt. Det är ju bara att skratta åt att du var så borta att du gick ut naken, det har jag gjort full en gång.

När dessa saker händer är det dags att sluta, du bör hålla uppe 6 mån.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33209 av
Svar från i ämnet vad?
jag såg en cirkus med eldsprutare i en pytteliten park och blev livrädd och sprang hem nästa dag var cirkusen gone,
thats whats happen if u take to much
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33217 av
Svar från i ämnet vad?
själv tänkte jag åka ut med min bil, hämta en massa folk o sedan gå på fest. klädde på mig vita sommarskor och en kort klänning. ringde en massa samtal,och sa massa saker från mitt hjärta, som tur var blev jag stoppad i dörren på väg ut. annars vet jag inte hur det hade slutat. det var en halvmeter snö ute och tio minusgrader. jäklit pinsamt dagen efter, har inte tagit stilnoc efter den incidenten...
Mer
18 år 2 månader sedan #33230 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet vad?
Geta,

Är du säker på att du behöver Stilnoct, när du nu höjt Risperdaldosen till 2 mg? När jag började med Risperdal använde jag Propavan som sömnmedel. Efter några månader upptäckte jag att jag sov lika bra utan Propavan, så nu tar jag inga sömnmedel alls. Om du behöver sömnmedel kan Propavan vara ett alternativ till Stilnoct. Propavan är inte beroendeframkallande heller.