Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?

Mer
8 år 8 månader sedan #766855 av david96
Jag tror jag känner igen. Förut kunde jag ha olika samtal på olika nivåer i samtalet eller samtal med deras tonlägen.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766861 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
Okay
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766865 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?

Drummer skrev: Kan vara Social fobi! Då bryr man sig väldigt mycket om hur andra upplever en. Kan vara Paranoia också!

Ibland kan människor reagera på en annorlunda utstrålning eller kroppsspråk! Viktigt för en del att vara som alla andra. Jag tycker personligen att människor som vill vara som media idealet är väldigt tråkiga människor! De roligaste och bästa människor enligt mig är folk som vågar vara sig själva och vara lugna i det!

Jag bryr väldigt mycket om hur andra ser på mig och rädd för att bli utskrattad.
Kanske dålig självkänsla inslag med social fobi.
Mer
8 år 8 månader sedan #766868 av Drummer

cholowiz13 skrev:

Drummer skrev: Kan vara Social fobi! Då bryr man sig väldigt mycket om hur andra upplever en. Kan vara Paranoia också!

Ibland kan människor reagera på en annorlunda utstrålning eller kroppsspråk! Viktigt för en del att vara som alla andra. Jag tycker personligen att människor som vill vara som media idealet är väldigt tråkiga människor! De roligaste och bästa människor enligt mig är folk som vågar vara sig själva och vara lugna i det![/quote
Jag bryr väldigt mycket om hur andra ser på mig och rädd för att bli utskrattad.
Kanske dålig självkänsla inslag med social fobi.

Jag bryr väldigt mycket om hur andra ser på mig och rädd för att bli utskrattad.
Kanske dålig självkänsla inslag med social fobi.


Det kanske är så att du blev behandlad på ett speciellt sätt tidigare och är rädd för att det ska bli så igen! Det blir en ond cirkel! Jag tycker det är elakt och cyniskt när vissa människor dömer ut andra för att inte vara som alla andra!
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766902 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
Admin1 jag måste få fråga en sak. Vet du om man kan vara så paranoid, att man "förvränger" symtomen" i ett paranoid test eller?
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766903 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
Somliga påstår att jag lider av extrem paranoid, det är därför jag undrar:(