Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766326 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
Antingen har jag i princip inte något paranoia alls (som det känns som) eller så har jag den värsta men jag har inte "vaknat" ifrån och kanske därför jag får så många blickar, då jag kanske har börjat uppträda konstigt.
Mer
8 år 8 månader sedan #766582 av Admin1
Det du beskriver är ingen allvarlig paranoia utan lindriga besvär. Vid svåra besvär skulle du inte våga gå ut eller barrikadera dig hemma.
Mer
8 år 8 månader sedan #766820 av Richard
Jag har nån annan form av paranoia. Nån typ av ångest, o rädsla, men inte som vanligt paniksyndrom. Jag har inga problem med att gå här i stan, för typ "alla vet vem pajasen är"... :lol: Jag får mer min paranoia hemma. Känns som jag är avlyssnad o att folk tittar in i min lägenhet.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766840 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
jag e paranoid av folks toner i rosterna. Lixom tonen I rosten later sa dumt och valdigt elakt..... Dom sager lixom elaka saker med tonlaget
Mer
8 år 8 månader sedan #766845 av david96
vadå paranoid i alla fall mot mig så har tonerna undertoner och ordvalen underbetydelser inte så mycket mellan andra personer men mot mig. Ända sättet att bekämpa det är att inte bry sig men då är det bara något ännu värre som jag bekymrar mig om. Just nu livshotande sjukdomar. Det värsta är ju att till och med läkarna tror att det är något fel på mig så det går inte att säga om jag är paranoid.
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766853 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur vet jag om jag är paranoid eller inte?
Hur kan man medvetet tala sa invecklat I sina rostlagen att jag sitter och diskuterar med deras toner och inte deras ord med olika komplicerade och av olika explosiva bilder jag formedlar av mig sjalv och Dom fortsatter Enda sattet for mig att inte ta en kulsprytare och meja ned alla e att inte bry sig for jag vet inte om de e sant