Vad har du mist?

Mer
7 år 7 månader sedan #858324 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad har du mist?
Samma som koi ovan, det var en bra sammanfattning.
Mer
7 år 7 månader sedan #858325 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad har du mist?

Fantasio skrev: Jag skulle vilja ta upp TV-spelandet igen, men jag får ingen bild på min X-box 360. Att sätta mig på en motorcykel vore farligt för alla inblandade, jag behöver avrostning på körskola.

Kolla med kablarna support.xbox.com/sv-SE/xbox-360/console/...-xbox-360-console-tv
Samt att de är rätt inpluggade, den kan kanske inte har Kontakt med TV-n.

Sätter mig inte bakom en ratt igen! Skulle vara livsfarligt, för mig själv och omgivningen. Någon självbevarelsedrift har jag kvar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 7 månader sedan #858491 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad har du mist?
Ja, man förlorar självförtroendet i samband med insjuknandet. Men det kan återkomma. En annan sak var att direkt efteråt kändes det som alla mina kunskaper var borta. Men som tur var fanns de kvar har jag märkt, men då trodde jag att de var borta.
Mer
7 år 7 månader sedan #858504 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Vad har du mist?
Mist pågangsmot, vad nu det heter på svenska. Förr trodde jag att jag kunde göra allt... Och klarade det.
Mer
7 år 7 månader sedan #858850 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad har du mist?
Jag tycker nog att jag klarar av de mesta. Min mamma säger att jag kan allt. Mycket handlar om att leta efter information samt att kunna värdera den. Bra minne är väldigt viktigt.
Mer
7 år 7 månader sedan #858857 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad har du mist?
En gammal vän som dog i vintras, sa att jag var tusenkonstnär.