Barn på nytt

Mer
3 år 11 månader sedan #1256527 av Geta
Svar från Geta i ämnet Barn på nytt
Ja, det är säkerligen negativa symtom som gjort att du förlorat förmågor som du haft tidigare.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256531 av memphis
Svar från memphis i ämnet Barn på nytt
Fantasio, jag har också svårt att gå i affärer. Känner mig lätt överväldigad av hela situationen. Men du borde prova att köpa dina kläder online i stället, för det är mycket lättare.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1256550 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Barn på nytt
jag har en kompis med diagnos och han beställer det mesta på nätet. Till och med snus. Själv har jag gått i barndom.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256559 av memphis
Svar från memphis i ämnet Barn på nytt
Du borde testa det Fantasio. Gå in på den affär du brukar handla kläder på, fast online. Det är hur lätt som helst. Väljer man faktura i kassan så finns ingen risk.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256567 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Barn på nytt
Jag duger inte till att handla kläder. Jag har strumpor på prenumeration men det är allt. Ångrar att jag inte köpte tre till Zlatan kalsonger innan Kristi himmelsfärdsdag. Men jag var för snål då. Dock igår var jag långt bort vid IKEA i Umeå på söderslätt och där har dem Dressmann XL. Köpte ett par nya byxor. Kostade 300 kronor. Hoppas dessa håller länge!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1256578 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Barn på nytt
Jag var vän med en värsting, en pojke med dåliga föräldrar. Han blev narkoman. Vi bodde i samma höghus och en dag gick vi nån kilometer söderut till Navestad som hade dåligt rykte redan då. Vi var i ett område kallat atriumhusen, enplanshus. Kompisen ringde på dörrar och frågade efter godis. Mamma var väldigt arg på mig när jag sent om sider kom hem.