Är alla schizofrena introverta här?

Mer
7 år 2 veckor sedan #921094 av Drummer
Ingen offerroll nu Jocke! Ingen är perfekt! Jag har väl också uttalat mig omedvetet elakt ibland men ngt jag hatar är när andra ska tala om för en vad som är bra för en för det vet man bäst själv! Jag har alltid uttryckt mig demokratiskt rent allmänt där alla har rätt till självbestämmande och mänskliga rättigheter! Du ska sluta att tala om för andra vad som är bäst för dom, för du vet inget om det! Då finns det ingen egenvilja och demokrati längre! Ta inte makt över andras liv för du har inte makt över ditt eget verkar det som! Jag vill dig väl att du ska ha dina problem och ventilera dom med en psykolog så inte vi på sajten får skiten! Jag förstår nog vad du innerst inne vill vara Jocke! Du har dina funktionshinder som oss alla andra här! Jag önskar jag kunde träffa en tjej men det är inte enkelt med en psykisk sjukdom men man får inte glömma att man kan tillfriskna en del och invänta det rätta tillfället! Du kommer nog säkert hitta en kvinna också tillslut om du bara lirkar upp knutarna och blir mer vän med dig själv! Sedan kan man också älska en kvinna i evighet men ändå inte kunna relatera pga vad man har för mental status!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 veckor sedan #921095 av Jocke
Jag uttalar mig bara rent allmänt, om att jag tycker att de borgerliga har varit dåliga regeringsföredömen genom åren, det är vad du verkar ha hängt upp dig på och sedan så bestämmer jag absolut inte hur andra ska leva! Jag försöker bara påvisa vad som känns rätt för mig, så är det upp till var och en om det känns rätt för dem?

Jag mår inte bra av dina tillrättalägganden och klankar på min personlighet och inte åsikt, har påpekat tusentals gånger gör skillnad på person och sak! Du söker mina fel, och kan du påpeka för mig när jag har klankat på någons personlighet, så då är jag den förste om att be om ursäkt!

Jag söker aldrig någons fel medvetet! Nä, du lyssnar inte på mig! Och du verkar vilja att jag var i offerfacket Drummer Varför?

Det är den här övermentaliteten jag söker mig bort ifrån, sedan jag var liten. Det verkar vara andras åsikt som ska vara generell mot min person.. Jag kan ju ite veta om du saknar ngn person extra från din förflutna. Jag tycker du var säsrskilt orättvis i ditt omdöme kring det fallet, precis som jag är nu mot dig, jag svarar bara tillbaka med samma mynt.

Nä, jag försöker bara vara allmänt trevlig i vanliga fall.

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 veckor sedan #921203 av Jocke

Vars är världen på väg?
Mer
7 år 2 veckor sedan #921212 av Amandara
Jag vet inte om jag är så introvert....det beror på hur jag mår och sällskapet jag är i.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 veckor sedan #922971 av Jocke

Geta skrev: Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans,
någonstans inom oss kan vår kärlek aldrig fly
Någonstans
o någonstans
har alla tågen gått och alla klockor stannat:
någonstans inom oss är vi alltid här och nu,
är vi alltid du intill förväxling och förblandning,
är vi plötsligt undrans under och förvandling,
brytande havsvåg, roseneld och snö.

Et utdrag fra Arioso av Erik Lindegren




"To love someone is the greatest gift you can reach"!

Vill helst åka med killar, om vi ska fara på semester någonstans i framtiden? För att då behöver man inte tänka på sex och sådana saker. Bara dricka öl tillsammans och ha kul. Men jag känner en stympad känsla av att ha kul till max.

Det ska alltid pratas allvar osv, så det blir en lack i det roliga trots allt. Men men...

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 2 veckor sedan #922982 av Jocke


Kan en kvinna ge en man ett barn?

Vars är världen på väg?