Är alla schizofrena introverta här?

Mer
7 år 2 veckor sedan #922984 av Geta
Det var ungefär som när min systerson hade fått sin första son. Jag frågade vad han
hade för hårfärg. Systersonen svarade- han är vit. Inte ett svar som jag förväntade mig.

Angående bilden ovan.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
7 år 1 vecka sedan #924098 av Jocke



Det bästa man kan göra om man är introvert, är att skratta vid lämpliga tillfällen och mena det.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 11 månader sedan #1150573 av Modesty
Jag puffar den här gamla tråden? Är de flesta här introverta? Kan det förändras i och med psykos?
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1150577 av Klanggedin
Jag är inte introvert och jag tror dom flesta söker sig online för att det inte är lika mycket intryck. Alltså inte p.g.a. intro/extro personlighet. Men man kan anta att vore man super intro så skulle man inte skriva här heller. Kan tillägga att man kanske är lite introvert om man tycker om man är nöjd med att sitta och prata online snarare än i verkligheten. Det är en vanesak och man är i viss mån flexibel i extro/intro.

Jag har läst mycket Big five, så därför denna harang.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Klanggedin. Orsak: Stavfel
Mer
4 år 11 månader sedan #1150584 av Geta
Det finns medlemmar här som är bara intresserade av sina egna trådar. Det är kanske tecken på att vara introvert.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150593 av Klanggedin
Det är en brist på öppenhet snarare. Intro/extro är vilken nivå av stimulans du behöver för att vara bekväm. Öppenhet har mer med hur intresserad du är av omvärlden. Men dom går ihop så du kan ha rätt :).