Förstärkta sinnen

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #942067 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förstärkta sinnen
Nu är det väl redan försent? Borde denna forum "psykoser och psykossjukdomar" egentligen ligga på medlemsforumet? Krokus påpekade denna elementära sak, även jag lämnar ju ut känslig information här?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #942128 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förstärkta sinnen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #942154 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förstärkta sinnen



Hur tusan ska vi få alla att inse, att det nog kanske inte bara finns en sanning? Jag undrar bara varför man inte får rättmätig hjälp? Alla tycker jag är "för" duktig! Men kanske vansinnet kommer som med ett brev från posten? Men så långt hoppas jag det aldrig går.

Enligt vissa så är detta en plats för schizofreni? Vem har fått rättmätig hjälp pga schizofreni? Väldigt få även där?

Jag tror de här två typerna överlag kan vara mer störda än bipolära osv? De vanliga läkarna kan tro, att eftersom man har anti-depressiva så har man bipolär, men icket om man har antipsykotika utfärdat även om det kan vara en väldigt svag effekt?

Ja, men jag tycker mina psykotiska drag är lindriga jämfört med vad jag är igenom i stort sett dagligen? Men är nog tyvärr en väldigt kuvad person?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 11 månader sedan #942164 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Förstärkta sinnen



Jag tror media har den här taktiken? Men tyvärr kan det vara försent för ngn som redan har fallit för djupt? Men finns det ett annat sätt att öppna upp för de behövande utan att dem behöver falla in i en psykiskt sjukdom?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 11 månader sedan #942179 av Ella
Svar från Ella i ämnet Förstärkta sinnen
man räddar sig själv inifrån, dvs höjer sin energifrekvens . Att älska sig själv.
Mer
6 år 11 månader sedan #942181 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Förstärkta sinnen
[youtube:vos56v24]pVUh1wJTCug[/youtube:vos56v24]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum