Om körkortet blir indraget pga jag inte kryssade i rutan

Mer
6 år 10 månader sedan #944614 av Carmen Al Kebab

Admin1 skrev: För att de skall upptäcka att du kryssat fel måste du kört bil under psykos eller liknande. Då spelar det ingen roll om du kryssat eller ej för du förlorar lappen ändå.

Men om det kommer fram att jag har schizofreni och inte gjort något trafikbrott? Jag tog medicin hela tiden som jag har kört bil?
Mer
6 år 10 månader sedan #944615 av Carmen Al Kebab
Men en annan fråga är också tydlig: Måste man göra om kunskapsprovet & förarprovet om man har kryssat fel och det sedan blir indraget?
Mer
6 år 10 månader sedan #944625 av Geta
Tror du att du inte skulle klara att ta körkortet på nytt? i så fall är du inte ensam. Många skulle inte klara det.
Mer
6 år 10 månader sedan #944627 av Nissegossen
Man använder ju sunt förnuft Geta!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #944628 av Amandara
Har aldrig varit på tal om att jag skulle förlora körkortet. Har återhämtat mig rätt väl mellan mina psykoser och det här aldrig hänt något. Ska jag köra långt, som till Öland, ser jag till att vara ordentligt utvilad.
Mer
6 år 10 månader sedan #944640 av Carmen Al Kebab

Geta skrev: Tror du att du inte skulle klara att ta körkortet på nytt? i så fall är du inte ensam. Många skulle inte klara det.

Om jag är övermedicinerad så klarar jag nog inte av det, därför vill jag vara på den säkra sidan... Men det var inte det som var en av frågorna.