Schizoaffektivt syndrom

Mer
6 år 3 månader sedan #1021178 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizoaffektivt syndrom

LonelyisBack skrev: Invega testade jag och blev sjuk! Det var för svag antipsykotisk effekt!


På den rasade jag upp i vikt, jag har inte kunnat gå ned, trots att jag inte har den skiten längre. Håll er borta från det, det är en skitmedicin rakt av

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1021179 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizoaffektivt syndrom

jag skrev: Vilken antipsykotika tar du nu och vilka biverkningar har du?

Hej och välkommen jag, det låter som jag själv....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1021271 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Schizoaffektivt syndrom

Admin1 skrev: Du kanske skulle testa Solian eller Clozapine, som är de starkaste.Du får minst paranoia.

Solian står inte i fass. Vad är det för med medicin? Jag har ju zyprexa men jag kan inte riktigt utvärdera den då jag har fullt i huvudet av olika röster ifrån det förflutna samtidigt som jag inte är speciellt paranoid längre.
Mer
6 år 3 månader sedan #1021810 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Solian är ett licenspreparat för den är inte godkänd i Sverige eller EU. Den finns i Italien och England bl.a. Fördelen lite bättre effekt än Zyprexa, men liten viktuppgång. Nackdelen vissa får prolaktinhöjning, men mindre än Risperdal.
  • Besökare
  • Besökare
6 år 3 månader sedan #1021918 av
Svar från i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Okay jobbigt du kanske borde testa lchf det gjorde att jag gick ned 60 kg
Mer
6 år 2 månader sedan #1025511 av Richard
Svar från Richard i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Läste i min journal att jag är diagnosticerad med schizoaffektivt syndrom. Den står dock inte i nuvarande diagnos.