Schizoaffektivt syndrom

Mer
6 år 3 månader sedan #1017225 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Lumpen hade jag psykos. Se gärna min ledsna ångestfull på youtube. Den säger mycket hur jag tänkte 2006 då min karriär började på riktigt
Mer
6 år 3 månader sedan #1017228 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Schizoaffektivt syndrom
[youtube:17gbwcgf]i5LiauBSL2o[/youtube:17gbwcgf]

Min psykosfilm från typ 2006
Mer
6 år 3 månader sedan #1017230 av Geta
Svar från Geta i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Har funderat på om du pratar värmländska som Lars Lerin men du pratar ingen utpräglad värmländska.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017233 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Nä, inte jättedialekt tydligen. Men det varierar tyss jä. :)
Mer
6 år 3 månader sedan #1017241 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Schizoaffektivt syndrom
Jag har haft 4-5 psykoser....över ett halvår.....med psykotiska symtom däremellan.....tills jag fick haldol och blev frisk från psykossymtom....Skönt att slippa i en overklig fantasivärld.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017270 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Schizoaffektivt syndrom

Duppedu skrev: Var tvungen registrera mig när jag såg tråden. Har också fått schizoaffektivt syndrom som diagnos, har iofs bara haft en psykos och iom att jag var väldigt uppåt då så blev det visst den. Äter serdolect och har klarat mig på utsidan ett år nu, börjat arbetsträna och hoppas på att få jobb till sommaren. Har det fortfarande ganska jobbigt psykiskt. Under psykosen hände mycket, bland annat trodde jag mig ha kontakt med någon som jag skulle hjälpa - och så fort jag möter en ny människa i dagsläget slår hjärnan om och jag undrar om det var just denna människa jag hade telepatisk kontakt med. Skitjobbigt. Varje nytt möte hamnar man i det där jobbiga. Slungas tillbaka liksom. Hur blir man fri från det? Minnena.

Hej! Välkommen till viska.se

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum