Diagnosen

Mer
5 år 10 månader sedan #1061559 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Tack, och jag tror att många psykiska sjukdomar är väldigt lika varandra. Men som sagt jag har fått diagnosen.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1061579 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny här i gruppen
Ha det med dig och ha en bra dag, jag är gammal nu och jag lever på lånad tid jag borde vara död jag säger att min ålder och all statisk säger att jag är en ett hundra tretton år gammal gubbe Inte många jag känt lever idag fast de som haft sjukdomen är ett fåtal som lever idag

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Nissegossen.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1061661 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ny här i gruppen
Jag har oxå katatrsofpsykoser och panik, jag har fått höra att cisordinol och fluanxol hjälper mot detta! Som tur är har jag fluanxol sen en lång tid tillbaka!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061688 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Får du det av en psykiatriker? Jag får Trilafon om dom inte ändrat, vet inte.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 10 månader sedan #1061689 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Ny här i gruppen
Ja jag får det från en sjuksköterska i psyket som spruta! Lättare med spruta lätthänt annars man glömmer rutinerna kring det! Effekten kommer smygandes under flera år, så juh längre tiden går under årens belopp som jag har tagit sprutan desto bättre mår jag!
Mer
5 år 10 månader sedan #1061690 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Jag läste i en läkarbok att det är psykiatriken som bestämmer vilken dos man ska ha, psykiatrisjuksköterskan ger det till dej och psykologen har man samtal med.