Diagnosen

Mer
5 år 10 månader sedan #1061748 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ny här i gruppen
Nej, jag är ett medium. Det sa min hyresvärdinna i Örebro omkring 1970.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061749 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Jaja jag går och lägger mej nu, mitt på ljusa dagen, hejdå allihopa.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061750 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ny här i gruppen
Blev det för mycket?
Mer
5 år 10 månader sedan #1061752 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Förlåt om jag ofenderat nån, kan hända när man blir arg.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1061768 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ny här i gruppen
Bor du i Göteborg kan vi träffas, över en kopp kaffe antingen på ett fik i stan, annars om du vill ha en god middag så bjuder jag dig på en god middag.maten jag lagar kan du fråga de som vet smakat maten. Folk brukar att vara lyriska de som smakat den.

Om inte annat fråga Friberg, han är min sköterska och han som ger injektionen på mig och han är medlem här

En gång kokade jag en fisk och skaldjurssoppa, han fick smaka den, han har alltid fått kötträtter som han tycker är mycket gott, men soppan han trodde inte att den var god, han tittade mycket skeptiskt på den men han började äta han sade hur har du lärt laga så god mat? jag är autodidakt Jag lärde mig genom att läsa kokböcker och slaviskt följa receptet med kryddning och ingredienser, sedan när det var färdigt smakade av den på den tesked på tesked och smakat ned i diskhon ny tesked och jag stämde av och använder mig av salt och peppar så jag fick maten perfekt i smaken. Denna sista handen är egentligen det som avgör om man blir lyrisk över maten och numera behöver jag inte recept jag vet ju vad som passar i maten och laga maten på erfarenhet jag gör som Gud han ger ut sin gåva till människor utan mått. Det kan jag hålla med om

Här har du mig som 25åring

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1061776 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Ny här i gruppen
Nej, tack jag är väldigt misstänksam mot alla människor jag möter och har förfölejseidéer som gör att jag isolerar mej. Men jag läste att du sökte efter en kvinna och jag tror du kommer hitta henne. Det finns nån för alla. Ödet. Men det är inte jag.