Har ni haft en eller flera psykoser?

Mer
5 år 8 månader sedan #1084523 av Lupitia
Jag vet inte hur många jag haft. Vet inte när något räknas som psykos men. Men vet nu att jag sett tecken i saker som börjat försvinna sen jag börja med medicin igen och min paranoia mot saker och personer har släppt liiiiiite kanske
Mer
5 år 8 månader sedan #1084543 av Geta
Under de flesta psykoserna har jag varit inlagd.
Mer
5 år 8 månader sedan #1084546 av Nissegossen
undrar, detta eftersom jag har tecken på det som tidigare var så svårt att man sökte upp vården, det finns kvar, men jag kan tackla det och behöver ingen inläggning. alltså jag har lärt mig att inte gå för djupt och samma saker hetsar inte upp mig. När jag låg inne på sahlgrenska i våras och ville ha tyst rum fick jag det. ville sova, det var något som rykte i madrassen tände skärmen på min mobil, det fanns ingen där. Sedan en harkling från en garderob och när jag sade lämna rummet lös ett starkt upp. jag bara sade stick härifrån du har inte här och göra.

Alltihop hade om jag varit i min ungdom så hade jag ju klättrat på väggarna av förskräckelse

Numera skäller jag ut dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1084561 av Pg
Nästan varje natt hallucinerar jag och kan börja gå upp och runt i lägenheten.
Vet inte om man ska kalla det psykos men någonting är det i alla fall.
Mer
5 år 8 månader sedan #1084571 av Admin1
Pg,

Går du i sömnen? Vissa gör detta
Mer
5 år 8 månader sedan #1084575 av Zoidar
Två psykoser, vilka båda var riktigt svåra, 2007, 2008 tror jag det var. Sen har jag haft en del psykoskänningar, men den senaste tiden tycks mina symtom mest handla om matthet.

Anchored in Christ ✟