I have a dream

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1214686 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream

krokus skrev: Admin1,
har du åkt motorcykel någon gång? Själv har jag bara suttit bakom den som kört. Det är underbart med rätt person. Jag skulle vilja prova att köra mc, men vågar inte börja övningsköra, är rädd för att det kommer bli problem med mitt B-körkort.

En jag känt var lesbisk men hon kunde inte köra motorcykel så "fel" person körde, vilket hon var mycket grams på.

Jag själv kan inte köra motorcykel, men fick automatiskt köra MC. Jag fick det när jag tog körkort för bil, hur tokigt som helst

Maltes ICA
www.expressen.se/gt/maltes-storsta-drom-...ka-till-ica-butiken/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1215177 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Att veta att man ska ha det som jag har det resten av livet är nedslående. Jag tillåter mig att drömma, det måste jag få göra.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215251 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
Om du tog din medicin på rätt sätt skulle du må bättre. Som inlagd mår du hyfsat för de kollar att du tar medicinen. När du kommer hem och sköter medicinen själv blir du snabbt försämrad.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215264 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Fantasio,

Du med din höga intelligens borde fatta det. Du sabbar hela tiden din hälsa genom att slarva med medicinen.
Mer
4 år 4 månader sedan #1215268 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet I have a dream
Jag har liksom testat alla mina mediciner, och vet att de funkar. Jag går inte medicinfri en dag.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1215288 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Ja, jag förstår. Jag har varit inne på motorcyklar sedan min syster skannade in bilder på mig och min båge. Det blir väl inget av med det, men drömma kan man ju.