I have a dream

Mer
5 år 1 månad sedan #1135389 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
När jag var drygt 40 år hade jag förverkligat alla drömmar och mer där till.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 1 månad sedan #1138464 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Jag har träffat en fd arbetskamrat. Vi pratade motorcyklar. Ja, han var på Mötesplats Sardin, då är vi fyra från mitt jobb som går dit. Men jag hade ett riktigt jobb på en riktig arbetsplats, men ingen tror mig. Han har två motorcyklar. Han fick heta Hogan när han var på Isle of Man. Hans svåger (ej svensk) hade ett eget stall, den mannen är tydligen en legendar i motorcykelvärlden. De rejsar på Isle of Man. Det var genom dem jag köpte min första motorcykel. Jag sa att jag ville köpa en mc, då kan Hogan och jag fara runt hela dagarna. Men inte får man lån som pensionär. Jag vill ha loss 65 tusen. Man måste få drömma.
Mer
5 år 1 månad sedan #1138467 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet I have a dream
Jag ska ge dig Fantasio 65 tusen kronor om jag vinner en storvinst på Eurojackpot ikväll!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138471 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet I have a dream
Min dröm har länge varit att åka hit; www.punkrockholiday.com ska dit i Augusti i år! Hitta en ny flickvän hade väl inte varit helt fel heller.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 1 månad sedan #1138472 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet I have a dream
Sick of it all, låter som ett bra band?

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1138474 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet I have a dream
Aldrig lyssnat på dom, men kolla upp PEARS de va bäst när jag var på groezrock i Belgien. Sen descendents, propagandhi, nofx e alltid roliga o se, o good riddance, teenage bottlerocket o masked intruder kan bli skoj me. Pennywise e en klassiker me som jag växte upp med.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Recard2016.