I have a dream

Mer
4 år 4 månader sedan #1209792 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet I have a dream
En gång har jag kört motorcykel och jag har haft moped, men att gå är bäst, sedan kommer åka buss.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214287 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Jag drömmer om att ha platt mage igen. Ni skulle ha sett mig, jag var vältränad. Körde styrketräning tre dar i rad, en dags vila och sedan tre nya träningsdagar. Men jag har ingen kvinna i mitt liv som motiverar mig att ta tag i min fysiska status. Men vill ha väck magen i alla fall.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214289 av Geta
Svar från Geta i ämnet I have a dream
Nu har jag fått övergå till att promenera.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214637 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream

Totalt livsfarligt! En före detta arbetskamrats syrras man hade eget stall som tävlade på Isle of Man. Aldrig att jag skulle våga gasa på som i filmen. Men drömma kan man ju.
Mer
4 år 4 månader sedan #1214656 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet I have a dream

Fantasio skrev: Jag skulle vilja lära mig något, kanske ett språk. Jag är värdelös på grammatik, men man kan väl nöta in och lära sig. Skulle vilja göra något konstruktivt, inte bara sitta och dega.


Engelska lär man sig genom att prata på Engelska i första hand, därefter skriva på engelska, det riktigt svåra är undantagen på engelska, men alltid i första hand tala engelska. Tyska verb gillar jag inte rabbla upp. Jag är inte mycket för det, men jag förstår tyska när det talas men omvänd ordföljd är ingen höjdare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1214675 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet I have a dream
Jag kommer ihåg nåt från när jag läste tyska i alla fall: Ich bin, Du bist, Er, Sie, Es ist.