Att det är på villkor att man är sjuk i kontakt med dem tyder på att de är onda!

Mer
5 år 3 veckor sedan #1141659 av Lelle
Jag vet inte när jag får psykologen, kanske nästa halvår!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141674 av Geta
När jag talade med en psykiater om det ockulta, sa han att man vet aldrig, om inte det existerar.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141748 av wasp

Geta skrev: Det stämmer att det är starka makter som gör att man är sjuk. Inte lätt att övervinna.


(Instämmer)! 99, men inte 100!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141764 av Jocke
Det är undermineringen av sin egen självkänsla som urholkas av skvaller och massmedias principer att informera till varje pris. Det är verkligen starka makter, att bli sjuk tror jag är resultat av att mycket sker underförstått, att man känner sig dum om man inte förstår eller vågar säga de rätta frågorna. Det låser sig någonstans, men vars?

Alla är inte onda, men det finns verkligen ondska personifierad via statschefer och de avdelningar som släcker liv med skjuta först fråga sen!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141792 av Nissegossen
Man undrar ibland varför en del valt ett yrke där de får ta till våld i yrket? USAs poliser har rätt att skjuta folk och gör det och går fria i absurda situationer

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141800 av Geta
Det är väl ingen skillnad för svenska poliser. I nödvärn måste de skjuta.