Att det är på villkor att man är sjuk i kontakt med dem tyder på att de är onda!

Mer
5 år 4 veckor sedan #1141305 av Nissegossen
:tänk Bättre med en präst...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 veckor sedan #1141327 av ingrid64marie
Jag har skummat igenom det mesta, men min åsikt är lite för att du har en hög känslighet och då har du förmågan att ta in mer och det är inte alltid av godo, har blivit tillsagd att lära mig att meditera för att på så sätt kunna rensa det jag tar in, om ni tänker att andras energier kan påverka dig positivt och negativt , påverkas även ditt mående, men jag tror inte den andliga världen är av ondo utan där är det nog mer tankar som tar över och börjar styra ditt mående. För mig är det också en nyfikenhet inför det som inte kan förklaras med logik att du faktiskt har sinnen som samverkar för att ta den till en annan nivå.
Mer
5 år 4 veckor sedan #1141438 av Nissegossen
Vågar inte låta det inom mig flyta fritt genom mig, det då händer saker som jag absolut inte vill. Tar tag i det direkt, jag vill inte vara skyddsängel det tar för mycket kraft från mig.

Det är helt ofrivilligt men ser jag att det att i förlängningen sker en olycka griper jag in i situationen som är, då räddas de som annars dött. Misslyckas jag står det i tidningen nästa dag. utom en gång då var det så spektakulärt att det var på alla nyhetsmedia då alla klarade sig. Där håller jag bara käft.

Varför, om det är en gåva vet jag inte? Men jag är född fyra år efter att min far blev räddad vid klockan och de inom mig, har sagt till mig, det gäller varken din far eller dig utan den som räddade din far

Något att bita i?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 veckor sedan #1141458 av Lelle

Nissegossen skrev: Att du har andlig påverkan i livet på samma sätt som Jesus blev prövad blir vi också prövade, vi är kallade sjuka av människor, men troligen förstår de inte själva att det vi utsatts för är av andlig karaktär och förr fjättrades de med vår sjukdom i ett skjul där vi hade varit fångna och vi fick inte gå lösa.

I Markus 3 kan du utläsa att den som trodde att Jesus var från sina sinnen skulle kastas i det brinnande Gehenna vilket var soptippen utanför Jerusalem

m.a.o vi är inte sjuka,men människor tror att vi är det. De fattar inte att detta är av andliga skäl och karaktär


Det var bättre. Då förstår jag.
Mer
5 år 4 veckor sedan #1141463 av Lelle

Admin1 skrev: Det här med övre makter och parallella världar är ett sjukdomssymptom och du skall tvivla på det och inte tro på det för att kunna bli friskare. Be att få prata med en psykolog om övre makter och parallella världar.


Jag är placerad i kö av min sjuksköterska för att få en psykolog.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141644 av Admin1
Kom ihåg att ta upp övre makter och parallella världar, med psykologen för de diskuterar annars knappast sådana saker.