Vad är sämst i era liv just nu?

Mer
3 år 5 månader sedan #1303302 av Amandara
Tar du åt dig kan jag inte rå för det. Du ansvarar själv för hur du tolkar saker.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303304 av Nissegossen
Bra, då kan du tiga vad gäller mig som person.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1303311 av Amandara
Du styr inte vad jag säger.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303315 av Nissegossen
Nej, men det är ömsesidigt! Jag har aldrig försökt styra dig, ty jag vet sedan innan att det inte går. Kunde tillägga att det om man känner mig är jag mycket lätt att styra om kärlek får råda. Då gör jag allt vad kärlek vill säga, menar nu att jag gör som den säger som jag är med mig

på tal om ögon är jag inte ute i det blå har melerade ögon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303326 av Geta
Min hörsel kommer och går.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303334 av Nissegossen

Geta skrev: Min hörsel kommer och går.


Fick rättat till mina öron, det var lock för örat och min medicin till mina öron var på upphällningen beställde tid till öronläkare som hade ett styvt jobb det tog tid innan han sugit ut all skit ur öronen han visade på vad han fick ut och nämnde en medicinsk term jag inte kommer ihåg. Det var länge sedan jag var hos honom för den sjukdomen jag har i bägge öronen som utan medicin ger en vansinnig lust att klia sig långt in i örat sjukdomen är Psoriasis har haft det på kroppen vilket jag fick behandla med tjärsalva som de tillverkade på Apoteket medan jag gick ut satte mig på sockeln till Kopparmärra efter att ha köpt glass i kiosken bredvid en varm sommardag. Gick tvärs över gatan som i förlängningen blir Göteborgs Avenyn och hämtade en tub tjärsalva som de tillverkade på Apoteket medan jag väntade. Den läkaren ställde diagnosen i o m fick jag medicin som stillade min klåda i öronen som innan medicinen gav en outsäglig klåda i mina öron som jag körde in tops i örat, skönt nästan en eagasm efter medicinen har inte en topz varit behövd i mina öron, medicinen liksom bränner i örat och all klåda stillas det han sög ur örat och visade var rester av hud påverkad av Psoriasis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum