Vad är sämst i era liv just nu?

Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303206 av Nissegossen

krokus skrev: Nisse,
Förhoppningsvis kan ryggen bli hjälpt av fysioterapi! Sjukvården föredrar det framför operation, just för att det kan gå fel vid operation. Men jag skriver upp nyponsoppa på inköpslistan! :)

Admin,
Tack! Ibland undrar jag om det är ångest jag känner, med tanke på hur irriterad jag blir. Det är värre kvällstid.


För att bli fin får man lida pin sade min mor. Du krokus pillar du ut russinen ur kakan också? För att bli frisk i rygg och leder gäller inga russin ur kakan, du får äta hela kakan i detta fallet innehåller buljongen byggstenarna som gör dig fri från smärtan. Det och Gurkmejan är grunden att stå på. Du väljer Nyponsoppa till grunden, du bygger en koloss med metall överst men en lergrund till botten. Du gör en koloss på lerfötter. Nej bygg grunden på Buljong och Gurkmeja det bygger upp och håller rustningen i kroppen.

Det duger inte att ta efterrätten först ät först maten/ grunden, efter det ät det goda efterrätten klart är att där är varm nyponsoppa med biskvier och ett lass vispad grädde ät middagen med gott humör efter det efter rätten kommer nöjet nyponsoppa med biskvier vispad grädde med varm nyponsoppa. Ta det med en nypa socker så går medicinen ned. Lycka till kärnan, frisk som en nötte kärna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 5 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1303212 av Amandara
Nissegossen, man kan få nervpåverkan när diskarna buktar utåt. När duskkanten spruckit och kärnan, nucleus pulposus, buktar ut. Det är den geleiga kärnan som skapar trycket på nerver vid diskbråck.

Nissegossen, nyponsoppa för att bygga brosk är kvacksalveri. Kan du sluta tjata om det och vilseleda folk är du snäll.

Oroar mig för hjärtat.
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303217 av Geta
Tvivlar också på att nyponsoppa hjälper vid diskbråck. Det handlar inte om brosk.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303238 av Cosmos
Rena rama dyngan med nyponsoppa mot diskbråck. Har läst andra inlägg av Nissegossen om andra sjuktillstånd som tydligen ska botas med hemkok.
Mer
3 år 5 månader sedan #1303244 av Nissegossen

Amandara skrev: Nissegossen, nyponsoppa för att bygga brosk är kvacksalveri. Kan du sluta tjata om det och vilseleda folk är du snäll.


Nyponsoppa för att bygga brosk, har jag aldrig påstått! Så var det med den saken. Däremot är ledvätska det naturliga smörjmedlet men man hjälper kroppen med nyponpulver det är ett smörjmedel i sig, det hjälper kroppen smörja lederna.

Brosk bygger man med hjälp av det kycklingben ger när man kokar buljong av ett kycklingskrov, du ser i lederna på benen brosket när du kokar benen går det fasta materialet ner i buljongen, däri finns byggstenarna till att bygga brosk i en människokropp. Är detta att missleda då undrar jag hur du är funtad. Läs vad jag skriver istället och förstå att jag försöker vara medmänniska inte att missleda jag tror inte du är ärlig utan enbart djävlas med mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 5 månader sedan #1303249 av krokus
1. Jag har känsliga smaklökar. När jag äter/dricker något som smakar illa (eller starkt) slutar det med att jag kräks. Ingen höjdare!

2. På onsdag får jag domen av min allmänläkare. Det behöver inte vara diskbråck, även om mycket tyder på just diskbråck.

3. Nervpåverkan, ja helt klart. Jag har i ett år tagit Gabapentin tre gånger dagligen och det hjälper något med smärtan. Det finns utrymme för att höja dosen, men Gabapentin krockar med Sertralin och läkaren vill därför vara försiktig.