På vilket sätt har vi med psykos som inte är rätt?

Mer
4 år 7 månader sedan #1185423 av Cosmos

Geta skrev: Den dagen som man upptäcker att något inte stämmer- det är då man vaknar upp ur psykosen.


Kan det kanske vara så att verkligheten har förvandlats till en ond värld man inte hittar ut ifrån fast man vill?
Mer
4 år 7 månader sedan #1185425 av Geta
Min psykos brukar vara en ond värld. Det brukar råda ett inbördeskrig i samhället. Är glad när jag vaknar upp.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185427 av Amandara
Jag har typ oxå iallafall början till inbördeskrig. Judar och nazister. Båda vill mörda mig typ.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185432 av Klanggedin
kanske är man knäpp om man tror på spöken men här är det bara början!
Mer
4 år 7 månader sedan #1185434 av Cosmos
När jag insjuknade 1980 förvreds världen till en riktig skräckteater. Efter ett år hade det hela lagt sig men jag "vaknade inte upp" till min gamla värld utan allt var förändrat för resten av livet även om min funktionsnivå har förbättrats. Idag är jag så gott som möjligt återställd men ändå inte. Medicinerna dämpar mina känslor, minnet och kognitionen är sämre.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185512 av Loni
MsTibbs på ett sätt är judarna i Israel inte bra dom förstör för palestinierna dom har dessa på inringade läger som koncentratläger... När jag var i Israel så släppte judarna inte ut mej från landet för dom trodde jag var palestinier. Det var ett fara för mitt liv. Och alla försvarar Sverige och USA judarna som har palestinier i koncentrationsläger. Jag har sett det.