Samhället bedrar och luras att vi är sjuka!

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191529 av Loni
Ja läkarna har haft tretton olika diagnoser sammanlagt.

Det är helt otroligt Geta hur fan kan dom ge tretton olika diagnoser sammanlagt?

Min schizofreni är under kontroll däremot min borderline ställer till det.

Min narcissism som du tänker är inget bekymmer annars hade jag för länge sen skickat ett brevbomb, däremot ADHD:n kan ställa till det pga impulser. Som är att jag är väldigt risktagande som kan va både farligt för mej och andra.

Dom diagnoser jag tycker stämmer. Nån form av schizofreni. Narcissism bedrägerier och blåsningar. Borderline där jag känner ingenting kan göra mej levande nånsin igen och allt känns molnigt, kallt och tomt. ADHD jag kan va extremt hyperaktiv särskilt som yngre
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191531 av Geta
Om du har 13 diagnoser är du väl knappast frisk och klar i knoppen?
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191537 av Loni
Jag har inte tretton diagnoser samtidigt. Utan i livet där jag har träffat olika läkare som jag har fått olika diagnoser som blir sammanlagt tretton stycken igenom årens belopp

Nej jag kanske är frisk enligt samhällets mall. Men vem som kan platsas in där som sjuk om man är på fel plats.

Dom diagnoser jag har just idag är schizofreni, ADHD, borderline och narcissism.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Loni.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191621 av Amandara
Skaffa kunskap. Bearbeta det du varit med om. Prata, skriv och lyssna. Skaffa ett mantra att ta till när impulserna kommer, för att stanna upp och tänka efter. Före. För att koppla om från impulsstyrt känslomässigt beteende till rationellt och logiskt tänkande. Försök vara eftertänksam.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191635 av Loni
Tack Amandara för din support men jag förstår inte hur jag kan bli logisk eller rationell, vad är det?

Edit du menar konsekvenser?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Loni.
Mer
4 år 6 månader sedan #1191638 av Geta
Tycker att det är skönt att jag klassas som sjuk. Då slipper jag en massa krav.