Ingen ork

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229641 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ingen ork

Amandara skrev: Ja det var skönt Geta. Sepsis kan vara urfarligt vad jag förstår. Jag kom in i tid. Men oj vad det vinglade när jsg cyklade till vårdcentralen...hela havet stormar.

Hur fungerar de där peer-uppdragen. Är det föreläsningar som du har och vilka föreläser du för?

Ps. Jag har plötsligt fått mycket mer ork. Förstår för hela min värld inte hur det gick till. Jag har numera inte hypersomni och jag är
Utvilad när jag vaknar. Jag upplever inte längre det som jag tyckte vara negativa symptom. Förstår inte förvandlingen och hur det kommer sig att allt detta hände över en natt.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229644 av Geta
Svar från Geta i ämnet Ingen ork
Lidners knäpp?
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229647 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Ingen ork

Geta skrev: Lidners knäpp?


Typ så! Förutom att jag förmodligen har exakt samma iq som tidigare. :D
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Modesty.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229686 av memphis
Svar från memphis i ämnet Ingen ork
Kommer ihåg filmen Phenomen med John Travolta. Då han får en meteorit i huvudet och sen blir fyllt av Universums stora intelligens och manisk energi. Trodde det var en film om psykisk sjukdom, men han blev så p g a en hjärntumör.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229698 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Ingen ork
Återhämtningsteamet lägger ut olika uppdrag som man kan söka. Jag söker sånt som passar min historia nu, orkar inte skriva nytt för stunden. Har ingen inspiration. Jag föreläser för sjukvårdsfolk, politiker och allmänheten. En del Peer uppdrag är att ingå i någon arbetsgrupp. Det har jag gjort men inte mer. För mycket arbete och man förväntas gratirjobba.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229716 av wasp
Svar från wasp i ämnet Ingen ork
Har ingen ork nu heller! Pank är jag inte, men utbränd, blåst och slut.