Personlighetsklyvning

Mer
16 år 2 månader sedan #111523 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Personlighetsklyvning
tack så mycket! :D
jo jag har haft ett uppehåll. men hoppas komma tillbaka lite mer här på sidan :)
Mer
16 år 2 månader sedan #111527 av aspie
Svar från aspie i ämnet Personlighetsklyvning
Välkommen till forumet Tonic, men ta inte illa upp när jag ber dig byta avatar. Jag har varit här på forumet redan i ett och ett halvt år, skrivit nästan dagligen och använt denna avatarbild. Man brukar titta först på bilden och därefter på namnet, och det är lite störande om olika personer har samma avatarbilder.

Det är lite tråkigt att ta upp dethär, eftersom den ifrågavarande bilden är ganska kul, och åtminstone i forumets galleri fanns det inga andra avatars som jag skulle kunna identifiera mig själv (som också har ADHD såsom du) så starkt som just med denhär bilden. Men det finns massor av avatarlänkar i nätet, du hittar säkert något annat som du gillar. Please do me a favour!
Mer
16 år 2 månader sedan #111529 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Personlighetsklyvning
hejsan! :D
ja jag tog bara nåt, så jag kunde ha ist för en tom ruta. skall åtgärda detta så snart jag hinner. måste leta upp nåt kuligt! no probs.
Mer
16 år 2 månader sedan #111531 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet Personlighetsklyvning
så fixat ;) tack för lånet så länge :)
Mer
16 år 2 månader sedan #111549 av X
Svar från X i ämnet Personlighetsklyvning
Vad menas med integration? Betyder det att man då kommer ihåg vad de andra personligheterna haft för sig?
Mer
16 år 2 månader sedan #111553 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Personlighetsklyvning
måste tipsa om en länk som är riktigt bra! där finns mycket läsvärt!
:)


www.mimersbrunn.se/arbeten/10367.asp

Prata inte med hat i munnen!