Brutit mot lagen

Mer
4 år 2 månader sedan #1226092 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet Brutit mot lagen
Nä, kan inte komma på något olagligt jag gjort under psykos faktiskt, däremot gott om självdestruktiva saker.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226096 av memphis
Svar från memphis i ämnet Brutit mot lagen
Just det ja, jag vandaliserade också kommunhuset, får väl räknas som olagligt, men kom undan med det. Min avsikt var inte att vandaliserade dock. Min avsikt var att komma in och låna toaletten mitt i natten.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1226138 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Brutit mot lagen
Om Gud säger åt mig att göra något lyder jag. Även om det innebär att jag bryter mot lagen. Men jag kommer aldrig att skada någon, där drar jag gränsen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226147 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Brutit mot lagen
Gud säger ju knappast åt folk att bryta lagar. T-om Jesus fick gå korsets väg Golgotha där syndare hängde upp skaparen av Universum och Frälsaren på ett kors, helt syndfri.

iofs kommer de möjligen göra det till lag framöver att tillbe Antikrist, så man kan ju undra.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226149 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brutit mot lagen

memphis skrev: Jag har stulit ost och en virknål och en ring när jag var psykotisk men jag har kommit undan med det. När jag varit inlagd har jag inte brutit mot lagen. Möjligtvis mot reglerna eftersom jag på den dagliga promenaden halsade i mig ett sexpack öl så jag var lite salong när jag kom tillbaka till avdelningen. Jag kom undan med det med. Jag har kommit undan med ganska mycket i mitt liv. Flera års drogmissbruk bl a, men aldrig blivit tagen av polis eller behövt pissa nån gång.


En pojkes mamma han var två år äldre sade när jag var där och tittade hur de hade det sade mamman riktakt till mig, det börjar med en synål det slutar med en silverskål något att lära?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1226154 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brutit mot lagen
När jag inte var gammal var jag nyfiken öppnade lådor klättrade upp låda för låda för att kunna se vad som fanns ovanför. Snart var det skafferiets tur högt på ett hyllplan rotade jag runt där låg en järnfemöring ja det fanns sådana värda 5 öre. Jag sade tittade jag hittade en femöring, vilket betydde godis. Morsan ropade tuppen har värpt tuppen har värpt mina systrar skrattade och hade hjärtligt roligt. Det var för att se om jag reagerade normalt, tror jag klarade det testet bra

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum