Brutit mot lagen

Mer
4 år 2 månader sedan #1225987 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Brutit mot lagen
haha baracker! :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1225990 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brutit mot lagen
Jag har alltid förstått och efter hela tiden framfört bryt inga lagar inte mot Svensk lag ingen av Guds 10 bud ingen lag i landet du är i då har du klara papper då sätter de dig inte på räöttspsyk heller. Ang Förvaltare valde jag själv att skaffa God Man det för går ärendet om vräkning av mig till Tingsrätten skulle de per automatik ge mig en förvaltare då är jag heldöd ekonomiskt sett förvaltaren gör vad han vill med mina pengar.


Jag visste det sedan innan och därför vid kontakt med hyresgästföreningen för att få ett juridiskt ombud vid tingsrätts förhandling sade den juridiskt kunniga kvinna där ett ord om att jag skulle skaffa god man nämligen smart ett ord som för mig ett rött skynke förordar intelligent i stället är man man smart då är man Amerikan och tar oskäligt betalt för en vara eller tjänst och blir stormrik, det är smart men inte intelligent

Nu har jag god man och tror inte om det går till tingsrätten att de rycker upp han med rötterna och ger mig förvaltare, han gör ju samma jobb samt att jag betalar den ersättning han begärt han gör ju samma jobb går det inte utan konverterar han till förvaltare begär jag en genom kommunen då blir det gratis kommunen betalar lönen. Visste inte att de håller på och lägger om Godemanskapet, då hade jag frågat dem först

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226015 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Brutit mot lagen

zoegas skrev: Att dem inte spärrat in mig är otroligt.

Vad har du då gjort? :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226063 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brutit mot lagen
Du behöver inte logga in bara kolla vad han skriver i o f är det skriklådan han skriver det mesta bara läs så vet du

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1226085 av memphis
Svar från memphis i ämnet Brutit mot lagen
Jag har stulit ost och en virknål och en ring när jag var psykotisk men jag har kommit undan med det. När jag varit inlagd har jag inte brutit mot lagen. Möjligtvis mot reglerna eftersom jag på den dagliga promenaden halsade i mig ett sexpack öl så jag var lite salong när jag kom tillbaka till avdelningen. Jag kom undan med det med. Jag har kommit undan med ganska mycket i mitt liv. Flera års drogmissbruk bl a, men aldrig blivit tagen av polis eller behövt pissa nån gång.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1226087 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Brutit mot lagen

Nissegossen skrev: [Du behöver inte logga in bara kolla vad han skriver i o f är det skriklådan han skriver det mesta bara läs så vet du

Nejjj, han var väl sarkastisk? Jag har inte kollat skriklådan på typ en vecka. :flag

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.