Brutit mot lagen

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1226182 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Brutit mot lagen
Tack ska du ha, Memphis, det värmer.

Det bör ha varit vid inläggningen sen augusti jag skulle flyttas från akutenheten till PIVA mot min vilja. Två personer, varav en var reslig och kraftig, kom fram till mig. De frågade om jag följde med frivilligt eller om de skulle ringa polisen. Såg ingen anledning att bråka, jag följde med utan att de behövde dra i mig eller fösa mig. Faktiskt får jag ge mig lite beröm, för jag brukar vara på PIVA i max två veckor.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 månader sedan #1227814 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Brutit mot lagen
Jag har i perioder haft skruvmejsel på mig när jag varit ute om natten. Min kp är informerad. När denne skjutsade upp mig till akutenheten frågade de om den, men jag har den bara om nätterna. Det är ett brott, antar faller under knivlagen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227815 av Clean
Svar från Clean i ämnet Brutit mot lagen
Om nån skulle fråga om din skruvmejsel säg då att du skulle hjälpa en vän med en grej han behövde hjälp med tidigare på dagen och du glömde bort den.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227859 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Brutit mot lagen

Clean skrev: Om nån skulle fråga om din skruvmejsel säg då att du skulle hjälpa en vän med en grej han behövde hjälp med tidigare på dagen och du glömde bort den.



Väljer en tingsrätt att tro på dig? Hade du gjort det själv?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum