Var går gränsen för psykos

  • Josa
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1232209 av Josa
Svar från Josa i ämnet Var går gränsen för psykos
Rrushflower, hoppas du får bra hjälp från din psykolog.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232217 av Clean
Svar från Clean i ämnet Var går gränsen för psykos
Rrushflower var öppen om dina problem. Det är först då att man vill dö försvinner med hjälp och stöd. Psykologen kan inte hjälpa dig om du inte lägger alla kort på bordet. Det gjorde jag för min psykolog på rättspsykiatriska. Och att jag vill dö försvann.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232238 av björk
När jag var på sen hem.
Va j, a lide rädd


att tex gå

Vette till de dålig
I samma rum var det en som hette Niklas han började prata om opium o +han påstod sej
ha kärnvapen koder
Mer
4 år 2 månader sedan #1232240 av Amandara
Man kan prova att byta medicin om man är fortsatt psykotisk. I 10 år var jag psykotisk på zyprexa, risperdal och abilify. När jag fick haldol 12 år in i sjukdomen gick jag från dyngpsykotisk till helt utan positiva symtom på 2 veckor. Ett mirakel mer eller mindre. 12 bortkastade år av mitt liv där jag levde i min egen värld av skräck, själaläkeänglar, förvriden verklighetsuppfattning, paranoia....

Självmordstankar har jag haft och har megamycket. Nu försöker jag ändra mitt mindset från jag vill dö till jag lider. För jag vill verkligen inte dö, det är inte det det handlar om. Det är ett lidande som är sjukt jobbigt.
Mer
4 år 2 månader sedan #1232247 av Clean
Svar från Clean i ämnet Var går gränsen för psykos
Hade ingen aning om hur hårt det är Amandara! Det är ett levande form av helvete det där. Har du ingen att prata med som förstår dig? Styrkekram!
Mer
4 år 2 månader sedan #1232251 av Amandara
Jag skriver och debriefar mig på så sätt. Folk blir så sjukt oroliga om man pratar om självmord. Jag pratar ibland med min kpbom det är något särskilt, om jag har dödslängtan, då vill jag ha hjälp.