En helt vanlig dag

Mer
3 år 11 månader sedan #1255756 av krokus
Svar från krokus i ämnet En helt vanlig dag
Mina dagar varierar lite men likheterna mellan dagarna är bland annat hundpromenader och för mycket slötittande i telefonen, datorn eller tv:n. Jag streamar serier och filmer.

Tänk om jag kunde göra något vettigt istället för allt slötittande? Funderar på att gå till gymmet idag och cykla på motionscykeln. Får se. Min huvudvärk (efter hjärnskakningen) har blivit mildare.
Mer
3 år 11 månader sedan #1255759 av Vittrad
Svar från Vittrad i ämnet En helt vanlig dag
Hur fick du en hjärnskakning, krokus?
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1255782 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet En helt vanlig dag
Krya på dig krokus!

Mina helt vanliga dagar har varit ingenting den senaste månaden. Men annars går jag med Loppan, är på lite Peer uppdrag och förbereder mig för det, hänger med familjen och på Galeasen. Handlar lite mat fixar hemma typ tvätt städ. Ja tillvaron flyter på till vardags och jag är rätt tillfreds med det.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1256002 av krokus
Svar från krokus i ämnet En helt vanlig dag
Vittrad,
Jag ramlade av hästen.

Amandara,
Tack! :)
Mer
3 år 11 månader sedan #1256021 av mopa
Svar från mopa i ämnet En helt vanlig dag
Vaknar vid 8 tiden, går ut med hunden. Sen väcka gubben, så han får kaffe o frukost innan han åker till jobbet. Sen vilar jag några timmar till. Efter det blir det nån syssla t.ex städa, eller tvätta. Det finns alltid nåt att göra. Käkar middag vid 2 tiden. Går ut med hunden några ggr under dagen. Vid 5 tiden går jag o möter gubben vid tåget.

På kvällen äter vi nåt lätt o dricker te,o tittar på tv. Vid 22 går jag sista rundan med hunden. Efter det streamar jag program någon timme. Sen brukar jag vara trött o somnar.

Vissa dagar går jag till kontaktgruppen, det får tiden att gå o man får träffa lite folk.
Mer
3 år 10 månader sedan #1257382 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet En helt vanlig dag
Vaknar när väckningen är klockan 5. Går oftast upp, då.

Börjar många gånger äta innan frukostdags. 06:00 är det.

Personalen kommer förbi och fixar sedan. Jag har rutiner.

Måltider är nuförtiden tidigarelagda.

I går kväll åt jag en paj från kylskåpet - den var ungefär nattamaten. Men det var ok, för jag kunde då sova till kl. 5.