Jag vill vara förståndshandikappad

Mer
3 år 9 månader sedan #1265481 av Geta
För ett antal år sedan var det personer som utgav sig för att de var dövstumma. De ville att man skulle skriva på en lista. De nöjde sig inte med bara det. De ville ha ett par hundringar också. Hörselfrämjandet här i Sverige förklarade att de inte hade något med det att göra.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1265484 av Fantasio
En kvinnlig tiggare finns vid mataffären jag handlar i, hon fick några spänn av mig igår. Utanför Systembolaget sitter en kvinna på en hopfällbar stol, hon pratar spanska. Hon har suttit där i flera år.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265485 av Richard

Geta skrev: För ett antal år sedan var det personer som utgav sig för att de var dövstumma. De ville att man skulle skriva på en lista. De nöjde sig inte med bara det. De ville ha ett par hundringar också. Hörselfrämjandet här i Sverige förklarade att de inte hade något med det att göra.

Det har de gjort här också, flera föreningar typ Hörselfrämjandet o DHR har förklarat att de inte beter sig så. Köpa en sån här o tuta dom i örat nästa gång!

Mer
3 år 9 månader sedan #1265487 av Geta
En gång var det en kille som ville att jag skulle skriva på en lista mot hängningar av meningsmotståndare till regimen i Iran. Han var inte heller nöjd med bara underskriften. Han ville ha några hundringar också. Han kunde ta kort om jag inte hade kontanter.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265488 av Skellington
Han har jag också stött på, Geta!
Mer
3 år 9 månader sedan #1265492 av Geta
Han hade en pärm med bilder på hängda personer som han visade.