Jag vill vara förståndshandikappad

Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265494 av Skellington
Ja precis

Han kanske har turné i alla städer med sitt koncept?
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265496 av Geta
Eller också finns det flera sådana personer med samma koncept. Det var ganska länge sedan.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 9 månader sedan #1265506 av Jocke
Nå Richard, inte använda signalhorn mot de som utger sig för att vara hörselskadade eller döva generellt! Därför att det finns ngt som kallas för hörselrester, många döva har hörapparater bara som stöd! Till och med på mitt vänstra öra som är helt döv, kan jag uppfatta höga ljud och det gör ont som fan! Det blir liksom kraftiga vibbar av vissa frekvenser!

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 9 månader sedan #1265508 av Geta
Om de inte reagerar på signalhornet, då är de äkta hörselnedsatta.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1265512 av Richard

Geta skrev: En gång var det en kille som ville att jag skulle skriva på en lista mot hängningar av meningsmotståndare till regimen i Iran. Han var inte heller nöjd med bara underskriften. Han ville ha några hundringar också. Han kunde ta kort om jag inte hade kontanter.

Min morfars bror blev hängd av kommunisterna på torget i Prag. Då fanns inte kortterminaler så man kunde stoppa hängningarna.

Jocke skrev: Nå Richard, inte använda signalhorn mot de som utger sig för att vara hörselskadade eller döva generellt! Därför att det finns ngt som kallas för hörselrester, många döva har hörapparater bara som stöd! Till och med på mitt vänstra öra som är helt döv, kan jag uppfatta höga ljud och det gör ont som fan! Det blir liksom kraftiga vibbar av vissa frekvenser!

De skapar i.a.f. jävligt dåligt rykte för de som är dövstumma på riktigt! Smuts är de!
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 9 månader sedan #1265514 av Nissegossen
Nej jag vill inte vara förståndshandikappad då de oftast inte når vuxen ålder, de får inte leva om de hamnar på offentlig institution och inte handhavs av släktingar, de försvinner i tysthet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum