Vanföreställningssyndrom/förföljelsemani - hjälp, mediciner hjälper inte??

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 5 månader sedan #1297299 av Jocke
Om jag säger att jag lider av vanföreställningssyndrom, så säger många, ja du verkar lida av detta! Jag har på senare år bekräftat att ngt rör sig inom medias försorg, och att många är beroende av media för att få adekvata inputs från dem? Jag vet ju detta, varför fortsätta försöka hemlighålla denna officiella hemlighet. Det är inte media som har startat upp detta, utan detta är ngt som har planterats in i folks medvetande. Jag tror media utnyttjar denna situation?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 5 månader sedan #1297304 av Geta
Media är tredje statsmakten, så media är mäktig.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297340 av memphis
Nu i dessa tider av algoritmer, cookies och personanpassad reklam, är det ännu lättare än tidigare att känna sig förföljd av media.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297342 av Admin1
Haldol som han fått är svårdoserat och kan ge biverkningar, som darrningar, stelhet och långsamma rörelser. Sedan kan det ge depression i lite högre doser. Används sällan idag. Seroquel har lite svag antipsykotisk effekt, men är bra mot dålig sömn och depression. Risperdal ger starkare effekt än dessa två och mindre biverkningar.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1297349 av Pimed
Cisordinol eller fluanxol hjälpte mot mina förföljsemanier helt och hållet. Det var det mesta mina psykoser handlade om i tio år. Sedan var kalla krigets tillbaka i min värld och jag var spion. Konspirationer. Agenter och spioner var ute efter mej. Ångesten och stressen gjorde så jag har hjärtmediciner idag. Helvetet jag gick igenom var en levande form av helvete. Så fort jag slutar med fluanxolet kommer mina förföljelsemanier tillbaka. Han läkaren sa att cisordinol eller fluanxol hjälper mot detta. Vad jag förstår av det idag.
Mer
3 år 5 månader sedan #1297400 av Admin1
Har du provat Risperdal eller Invega, Pimed?