Lever du livet?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1298608 av Fantasio
Känner du att du lever livet, att ditt liv har ett syfte. Varje dag är kanske ett äventyr för dig. Själv bara existerar jag och kommer närmare och närmare döden. Har du planer och mål med ditt liv, eller är det som för mig: en fråga om att hålla näsan ovan vattenytan? Kan du känna glädje inför en ny vecka eller en ny årstid?
Mer
3 år 5 månader sedan #1298613 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Lever du livet?
Har rätt tydliga mål i livet men känner mig rädd att jag inte kommer kunna uppnå dom, är generellt sett rätt ambitiös, har alltid velat bli läkare, kunna forska och leva bekvämt, restaurera ett gammalt hus, bli bättre på att måla, läsa fler klassiker, barn vet jag inte om jag vill ha, kanske? men inte många. just nu mår jag bättre än förut, jobbar ju deltid och ska kanske börja läsa lite på komvux på distans, behöver behörigheter till högskolan, så det känns som att jag sakta tar mig närmare, men det går inte så fort som jag vill... :x men jag tror att med hårt arbete så kommer det gå tillslut, även om jag kommer få göra vissa kompromisser så som att det kommer ta lite längre tid.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 5 månader sedan #1298615 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lever du livet?
Att ha målet att bli läkare är bra och ambitiöst. Hoppas du lyckas!
Mer
3 år 5 månader sedan #1298616 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Lever du livet?
tack så mycket Fantasio! :)
Mer
3 år 5 månader sedan #1298620 av wasp
Svar från wasp i ämnet Lever du livet?
Nä! Bara finns till.
Mer
3 år 5 månader sedan #1298623 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Lever du livet?
Ja, jag har mina mål. För det mesta virrar jag bara omkring. Det känns helt okay.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻