Lever du livet?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1298951 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lever du livet?
Språkvetare hade jag velat bli. BAra sitta ned hela arbetspasset och ha det skönt, med en bok framför näsan.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298953 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Lever du livet?
Jag är oxå glad över mina studier.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298955 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lever du livet?
Tycker inte att studier tynger. Hann inte få så stora studielån.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298957 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Lever du livet?
Jag har stora studielån.4.5 års studier.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1298959 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Lever du livet?

Cosmos skrev: Att studera är aldrig fel! Lyssna inte på Admin som är bitter på hur hans studier inte ledde fram till ett bra jobb. Jag har pluggat många år av mitt liv och har inte ångrat en dag trots att jag inte har kunnat jobba i den utsträckning jag kanske velat. Arbete är överskattat, de flesta jobb blir tråkiga efter ett tag.


Det var så himla klokt skrivet! Har du verkligen masterexamen i psykologi? Men hur i helvete kan du ha det? Jag fattar ingenting just nu. Eller är du så duktig på att ljuga för oss alla? Du säger jämt hur du har studerat. Som att det är repeterat. Vi kommer nog aldrig få veta. Du är nog lite skum och mystisk trots allt vilket är väldigt positivt oavsett om du talar sanning eller inte.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298960 av Charlottesometimes
Svar från Charlottesometimes i ämnet Lever du livet?
Fantasio, jag ska studera fri konst! Om jag kommer in :) Oavsett så ska jag bli/är konstnär :) är ganska duktig (målar).
Har vridit och vänt på om det är värt de stora studielånen men det ÄR SÅ värt det :) hoppas jag :)