Lever du livet?

Mer
3 år 6 månader sedan #1298862 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lever du livet?

Fantasio skrev: Jag ångrar bitter att jag aldrig utbildade mig till något. Har det hyfsat ställt med IQ, så det hade jag fixat. Men ingen (mamma och pappa) pushade mig och själv fick jag inte ändan ur vagnen. Jag har idag legat på sängen till runt halv fyra på em, lika bra att sova bort livet.

Utbildning har nästan inget värde med schizofreni-diagnos. Var glad att du inte studerade och drog på dig skulder.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1298874 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Lever du livet?
Jag hatar mitt liv, men mest hatar jag mej själv. Men jag älskar att hata livet.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298877 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lever du livet?
Jag är mest förvånad över att jag kan ha det så bra, när det är som det är.
Mer
3 år 6 månader sedan #1298879 av Charlottesometimes
Svar från Charlottesometimes i ämnet Lever du livet?
Tycker att du är så duktig mrsearlgray! Känns roligt att du kan arbeta, hoppas själv klara 50% arbete! Tror jag kommer klara det också :) ska strax börja arbetsträna. Arbetstränade inom vården tidigare och då klarade jag 50%.
Sedan blir det studier :) jippie :D
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1298934 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lever du livet?
Bra, Charlottesometimes! Vad ska du sudera?
Mer
3 år 6 månader sedan #1298947 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Lever du livet?
Att studera är aldrig fel! Lyssna inte på Admin som är bitter på hur hans studier inte ledde fram till ett bra jobb. Jag har pluggat många år av mitt liv och har inte ångrat en dag trots att jag inte har kunnat jobba i den utsträckning jag kanske velat. Arbete är överskattat, de flesta jobb blir tråkiga efter ett tag.