Friskförklarad från psykossjukdom!

Mer
3 år 2 månader sedan #1318665 av Cosmos
Det går inte att jobba med skitångest. Finns inte en chans. Beleive me, jag har försökt.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318666 av Amandara
Det är mycket gnäll. Vi alla sitter i en jäkligt risig sits.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318667 av Drummer
Jag tror att Schizofreniker klarar sig bättre på arbetsmarknaden än vi med Social Fobi, Panikånget, Generell Ångest gör! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1318668 av Amandara
Helt onödigt att jämföra. Inte många med psykossjukdom finns på arbetsmarknaden. Social fobi går att bli frisk från.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318671 av IM
Svar från IM i ämnet Friskförklarad från psykossjukdom!
Och du är väl i behov av en kvinna Drummer så som du själv har gnällt över brist på sex och oförmåga. så var inte så jävla snabb på att kasta sten själv. När det kommer till Viskas existens och innehåll är det ingen hemlighet för någon inom psykiatrin så kvittar var i Sverige man bor. Och jag har också blivit förmanad att inte vara så mycket inne på viska och jag har diagnosen för forumet. Det är mycket gnäll, mycket ältande, och du är väldigt gnällig själv Drummer om ditt, det har inget att göra med att den ena diagnosen är bättre än den andre, tror mer att det kan ha och göra med hur man bäst lär sig att hantera sin sjukdom, hur pass lättpåverkad du är, din känslighet för att ta in, att själv kunna ha förmågan att sortera bort det som är osunt för ditt mående. Det har inget att göra med diagnosen, det vet jag för jag har bra folk omkring och de skulle aldrig ställa en diagnos mot en annan det har mer att göra med hur du hanterar din sjukdom.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by IM.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318673 av Klanggedin
Tror inte Drummer har förändrats ett skit.. Det är fortfarande han det är mest synd om och som Nissegossen poängterat så är det bara möjligt att förändras om man själv innerligt vill det.. Drummer är bara en player som ser sig själv som viktigast.