Friskförklarad från psykossjukdom!

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318631 av Hope
Svar från Hope i ämnet Friskförklarad från psykossjukdom!

Geta skrev: Jag reagerar bara på att Drummers läkare varnar Drummer för Viska. Det är inte hälsosamt för honom på Viska, där det diskuteras ångest och depression 24 timmar på dygnet.


Men säg det då innan det låter som att du vill köra ut Drummer. Det annars blir bara pajkastning och missförstånd. Det måste väl du förstå
Mer
3 år 2 månader sedan #1318634 av Vittrad

Geta skrev: I min okunskap har jag trott att Viska är för personer med schizofreni och psykossjukdomar. Det står i överskriften.


Vilken överskrift? Menar du texten i headern där det står "om schizofreni, kunskap minskar psykossymptom och psykoser"? 

Drummer har hängt här i tretton år. Vad jag vet är vi nästan det enda sociala umgänget han har, bortsett från hans föräldrar. Vad tror du händer om han blir avskärmad från sina vänner? Att hans vårdkontakter lägger sig i vilka forum han vistas på tycker jag är messed up. Särskilt när de inte verkar ta den sociala biten i beaktning. Vill Drummer fortsätta hänga här så ska han givetvis få göra det. 
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1318635 av Drummer
Tack Vittrad! 

Du skulle behöva en man Geta som gör dig glad. 

Eller du kanske stöter på kvinnor Geta! Har aldrig hört dig prata om snygga män. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1318641 av hans52
En låt till dig Drummer


  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1318645 av Hope
Svar från Hope i ämnet Friskförklarad från psykossjukdom!
Drummer Geta uttryckte sig på fel sätt meningen var inte att köra ut dig problemet var vad din läkare har sagt. Det händer oss alla att vi säger nåt och inte menar det!
Mer
3 år 2 månader sedan #1318646 av Drummer