Friskförklarad från psykossjukdom!

Mer
3 år 3 månader sedan #1318787 av Geta
Vi behöver inte tycka synd om Alternativ, för att han blev avstängd från Viska. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1318788 av Hope
Svar från Hope i ämnet Friskförklarad från psykossjukdom!

Drummer skrev: Då får vi säga grattis till Alternativ! Roligt att han börjar med ett normalt liv igen. 


Du kan även få ett normalt liv. Man kanske inte kan bli helt av med sin social fobi. Men framtiden ser ljus ut eftersom man kan bli mycket bättre om man aktivt jobbar på det. Vi här på viska ska du skita fullständigt i. Folk här på viska är riktigt jävla sjuka. Finns ingen hjälp. Jag tycker du ska kräva hjälp som tex en psykolog. Att jobba på aktivt att få kontrollen tillbaka i ditt liv. Gör det som känns bäst för dig. Framtiden ser ljust ut för dig vilket det inte gör för oss med olika psykosar och olika psykossjukdomar. Det ser mörkt ut. Väldigt mörkt ut. Vi är riktigt sjuka varenda av oss som har det här. Du kan bli så mycket bättre.
Mer
3 år 3 månader sedan #1318789 av Drummer
Jag nämnde till min psykiater på psyk att det varit mestadels bra på Viska, men en och annan har projicerat sina problem på mig. Han sade att det är nog en människa som mår väldigt dåligt som förmodligtvis har problemena själva
Mer
3 år 3 månader sedan #1318790 av Geta
Jag talar aldrig om Viska med psykiatrin. Jag tycker inte att de har med det att göra.
Mer
3 år 3 månader sedan #1318791 av Amandara
Den sjukaste på viska tycker jag är Hope. Annars håller alla stilen.
Mer
3 år 3 månader sedan #1318792 av Drummer
Jag tycker Hope är sjysst!