Second Opinion!

  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1323499 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Geta skrev: Hope anklagar Amandara för att ha sex med sin far och mig anklagar han för att ha sexofredat mina syskonbarn. Hope kan fabulera hur som helst.


Ni två är inte så jävla perfekta och pryda under ytan. Så försök med något annat tjafs. Förstår min lilla sötnos det va? Jag ser igenom er.... Suckar djupt.. mmm...
Mer
3 år 2 månader sedan #1323500 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Second Opinion!
Vill du träffa ngn Geta att dela ditt liv med? 

Jag önskar att jag skall få må bra och träffa en flickvän. Men du mår väl bra, eller? 
Mer
3 år 2 månader sedan #1323501 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!

Geta skrev: Hope anklagar Amandara för att ha sex med sin far och mig anklagar han för att ha sexofredat mina syskonbarn. Hope kan fabulera hur som helst.

Undrar varför det blev sexuella/incestiösa anklagelser helt plötsligt? :?
Mer
3 år 2 månader sedan #1323502 av Geta
Svar från Geta i ämnet Second Opinion!
Det undrar jag också!
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1323504 av Hope
Svar från Hope i ämnet Second Opinion!

Klanggedin skrev: Jahopp.. Ja tror nog att om man tränar styrka så blir man starkare och om man tränar uthållighet så blir det bättre.. Men Konditionsträning har den effekten att den påverkar hjärnan mycket mer..

Du kan träna kondition hur mycket du än gör men hjärna kommer du att aldrig ha. Hur mycket du än hävdar motsatsen. Jag har sett igenom dig.

krokus skrev: Undrar varför det blev sexuella/incestiösa anklagelser helt plötsligt? :?

Jag har inte direkt några höga tankar om dig du kan ta lynschmobben i försvar har du alltid gjort. Ryggradslös liten lort som du är. Förstår hjärtat det? Eller lever du en livslängd? Du vet inte vad som är gott och rätt i världen. Därför kommer du alltid ha miserabla liv. Du fattar absolut ingenting och kommer tragiskt nog aldrig att göra heller. Dummare spån får man länge leta efter svaga och miserabla stackars dig.

Drummer skrev: Vill du träffa ngn Geta att dela ditt liv med?

Jag önskar att jag skall få må bra och träffa en flickvän. Men du mår väl bra, eller?

Nej Geta kommer inte bli tillsammans med någon man. Hon är alldeles för egen för det. Hon skulle inte klara av dom kompromisser och arbete som det krävs. Hon är förståndslös och oförstående och helt blank inför andra människor. Det är för hon är schizoid. Sedan projicerar hon skiten på andra att man inte har schizofreni och att man har ingenting att göra på viska när det är hon som borde åka ut med huvudet först.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1323506 av krokus
Svar från krokus i ämnet Second Opinion!
Hope,

Ok. Har du sovit dåligt i natt, eller vad är det frågan om?