Flytta till en storstad

Mer
4 år 11 månader sedan #1153999 av björk
Svar från björk i ämnet Flytta till en storstad
Jag bodde i Höör
detta var rätt kinky,..
Mer
4 år 11 månader sedan #1154075 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Flytta till en storstad
Nackdelen med en storstad är bostadsfrågan. Bor man i en stad på 100 000 innevånare kan man flytta till utkanten av staden för att bli mer anonym. I många fall är det nog paranoia, som gör att man känner sig synad av andra.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1154092 av wasp
Svar från wasp i ämnet Flytta till en storstad
Det som fastnar i en ljudinspelare är knappast paranoia.........................

www.clasohlson.com/se/Digital-diktafon-Olympus-WS-853/38-7117

Klanggedin skrev: Jag är så konstig jag... de flesta tror jag inte är riktigt bakom flötet. det är hemsk att veta vad jag öööööh.... Just det.. Jag kan inget mer :).

Du är kaxig, obstinat och ouppfostrad! Det har du visat många gånger! :väggen :väggen
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154096 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Flytta till en storstad

wasp skrev: Det som fastnar i en ljudinspelare är knappast paranoia.........................

www.clasohlson.com/se/Digital-diktafon-Olympus-WS-853/38-7117


Man behöver inte ha en separat ljudinspelare. Allt som krävs är en mobiltelefon som man slår på. Känner en kvinna som spelar in folk utan dess vetskap, det är för jävligt. Hon spelar då upp det hela för andra människor som bevis för att hon har blivit attackerad eller dylikt. Hon är en ytterst otrevlig typ.
Mer
4 år 11 månader sedan #1154110 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Flytta till en storstad

wasp skrev:

Klanggedin skrev: Jag är så konstig jag... de flesta tror jag inte är riktigt bakom flötet. det är hemsk att veta vad jag öööööh.... Just det.. Jag kan inget mer :).


Du är kaxig, obstinat och ouppfostrad! Det har du visat många gånger! :väggen :väggen


Man slår kvinnor, det är bara så.. En lavett här och där kan väl inte skada?

SARKASM FÖR DOM SOM INTE FATTAR
Mer
4 år 11 månader sedan #1154144 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Flytta till en storstad
Admin, är verkligen kbt lika effektivt som antipsykotiskt läkemedel mot schizofreni?